Προσέχοντας τη Συμπεριφορά μας στα Social Media

Δημοσιεύτηκε από τον Αλέξανδρος Ίτσιος

Πρόσφατα αναστατώθηκα με έναν πελάτη. Ο λόγος δεν έχει σημασία, αλλά το αποτέλεσμα ήταν να περάσω αρκετές ώρες ανοίγοντας διάφορες ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης με τις οποίες επικοινωνώ (facebook, twitter κλπ) και σκεφτόμουν να αναφέρω πόσο εκνευρισμένος ήμουν με τη συμπεριφορά του πελάτη μου. Στο τέλος αποφάσισα ότι το καλύτερο θα ήταν να μην αναφέρω τίποτα, καθότι στην ουσία, κάτι τέτοιο θα είχε άσχημα αποτελέσματα. Ο πελάτης μου είναι φίλος στο facebook και θα έβλεπε το σχόλιο που θα έκανα για αυτόν. Ακόμη όμως και αν αυτός ο πελάτης δεν έβλεπε το σχόλιο μου, στο τέλος θα ήταν κάτι που θα γυρνούσε μπούμεραγκ, αφού τα αρνητικά σχόλια προς πελάτες όχι μόνο δεν βοηθούν, αλλά προκαλούν και προβλήματα στην τελική.

Είναι σε γενικές γραμμές εύκολο να ξεχάσουμε πόσοι μπορούν να δουν ένα σχόλιο που κάνουμε στα social media. Το ζήτημα είναι ότι ακόμη και αν ο πελάτης δεν έβλεπε το σχόλιο, κάποιος μελλοντικός πελάτης είναι πιθανό να το έβλεπε… Το ζήτημα είναι ότι πάντα είμαι και εγώ ο ίδιος επιφυλακτικός όταν βλέπω κάποιον να κατηγορεί στα ανοιχτά κάποιον πελάτη του ή άλλους ελεύθερους επαγγελματίες. Έτσι λοιπόν, δεν θα μπορούσα να κατηγορήσω έναν μελλοντικό πελάτη για το γεγονός ότι δεν με επέλεξε για αυτό το λόγο.

Δεν λέω με αυτό πως οτιδήποτε αναφέρετε στα social media πρέπει να γίνεται με τη μέγιστη προσοχή, αλλά όταν αναφερόμαστε σε πελάτες, θα έπρεπε να γίνεται σωστά και μετρημένα πριν αποφασίσετε να κάνετε την οποιαδήποτε δημοσίευση. Υπάρχουν βέβαια αρκετές ευκαιρίες να δημοσιεύεσετε τα παράπονα σας, σε ιστοσελίδες όπως ο pelatakos.gr για παράδειγμα, αλλά προτιμώ να κάνω σχολιασμούς σε τέτοιες περιπτώσεις μόνο offline.

Είναι φυσικό να μην μπορούμε να είμαστε όλη την ημέρα χαρούμενοι και μέσα στην τρελή χαρά, αλλά ως ελεύθεροι επαγγελματίες, είναι καλό να δείξουμε τον πρέποντα επαγγελματισμό όταν είμαστε online, εάν θέλουμε να έχουμε θετικά αποτελέσματα.

 

 

About the author

Αλέξανδρος Ίτσιος wrote 273 articles on this blog.

Ο Αλέξανδρος Ίτσιος είναι ένα από τα ιδρυτικά μέλη της κοινότητας του ifeed. Αυτή τη στιγμή εργάζεται στην Enter Logic - (Κατασκευή Ιστοσελίδων) μία εταιρεία ειδικευμένη στη κατασκευή ιστοσελίδων. Twitter | Facebook.

Related posts:

  1. Social Media ή SEO?
  2. Social Media Trends
  3. Πλεονεκτήματα και Μειονεκτήματα των Social Media
  4. Η επανάσταση των Social Media. Μια νέα εποχή internet marketing
  5. Social Media Marketing – 5 επιτυχημένα παραδείγματα

No comments

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.