Το προηγούμενο έτος η eMarketer είχε προβλέψει μία αύξηση της τάξης τους 10.5% στα χρήματα που ξοδεύονται για Ads. Οι πιο πρόσφατες μελέτες που πραγματοποίησαν όμως δείχνουν ότι θα υπάρξει τελικά αύξηση ίσως περισσότερο από 20%, πράγμα που σημαίνει συνολικά έξοδα της τάξης των $31,3 δις. Ενδιαφέρον επίσης παρουσιάζει και η αύξηση σε ads από video πλατφόρμες (βλέπε youtube), αν και αυτή τη στιγμή είναι μόνο στα $2.16 δις. Απ’ ότι φαίνεται, το 2011 θα είναι η χρονιά των Banner Ads.
Σημείωση: Μην βάζετε keywords στο πεδίο για το όνομα καθώς επίσης και links προς άσχετες ιστοσελίδες με τη θεματολογία του άρθρου. Οι διαχειριστές του ifeed θα μαρκάρουν αυτόματα αυτά τα σχόλια ως spam!
0