Το Poll που διεξήγαγε πρόσφατα η εταιρία Webs υποδηλώνει ότι το 69% των εταιριών επενδύουν σε Social Media καμπάνιες. Παρότι όμως οι επενδύσεις ανεβαίνουν, λιγότερο από τους μισούς επενδυτές φαίνεται να είναι ικανοποιημένοι και αυτό μπορεί να οφείλεται στο γεγονός ότι δεν επενδύουν σε “φρέσκο” περιεχόμενο.
Επίσης, το 59,4 δηλώνει ότι δεν είναι ευχαριστημένο από το ROI που είχαν από τα social media. Αν κάτι τέτοιο φυσικά ισχύει, τότε οι περισσότεροι ίσως να απορούν για ποιο λόγο γίνεται αυτός ο χαμός γύρω από τα social media και γιατί υπάρχει κόσμος που συνεχίζει και επενδύει. Η απάντηση είναι σχετικά απλή, αφού οι περισσότεροι marketers πιστεύουν ότι όσο περισσότερο ασχολούνται και επενδύουν στα Social Media, τόσο πιο αποδοτικό γίνεται με την πάροδο του χρόνου.
Η Webs υποστηρίζει ότι ο κύριος λόγος που οι περισσότερες εταιρίες δεν έχουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα, είναι επειδή δεν έχουν επενδύσει σε ελκυστικό και φρέσκο περιεχόμενο. Περισσότερο από το ένα τρίτο των marketers κάνουν δημοσιεύσεις λιγότερο από μία φορά τη βδομάδα, ενώ το 10% σπάνια κάνει κάποια δημοσίευση πάνω από 2 φορές το μήνα.
Αυτό επίσης που ενοχλεί και έχει αρνητικά αποτελέσματα είναι η επαναλαμβανόμενη θεματολογία, η οποία είναι χαρακτηριστικό τόσο στο Twitter όσο και στο Facebook.
Φυσικά, η έλλειψη χρόνου για τη δημιουργία νέου περιεχομένου είναι ένα βασικό εμπόδιο για μία επιτυχημένη Social Media καμπάνια. Ενδεχομένως θα ήταν καλό σε περίπτωση που δεν υπάρχει χρόνος να αναπτύξουμε οι ίδιοι το περιεχόμενο μας, να δώσουμε τη διαχείριση σε τρίτους ώστε να είναι πιο αποδοτική η Social Media καμπάνια μας.
Related posts: