Αφορμή για το παρόν άρθρο, είναι η πρώτη μπύρα για gay που είδα πρόσφατα, στην τηλεοπτική εκπομπή του Ράδιο Αρβύλα. Αυτό μου θύμισε την περίοδο που έψαχνα να βρω domain name για την εταιρία hosting που εργάζομαι. Κοιτούσα να βρω ονόματα από άλλες εταιρίες hosting στο εξωτερικό, και βρήκα κάποιες εταιρίες που ήταν πραγματικά για κλάματα. Αφού δεν είχαν τίποτα το ουσιαστικό να προωθήσουν, διαφήμιζαν ότι είναι χριστιανοί ή gay για να τους προτιμήσει το αγοραστικό κοινό (δεν αστειεύομαι, μπορείτε να μπείτε στις παρακάτω διευθύνσεις christianhosting.com και freegayhosting.com για επιβεβαίωση).
Όποτε συναντώ τέτοιες εταιρίες – περιπτώσεις, κατευθείαν σκέφτομαι ότι δεν έχουν να προσφέρουν κάτι ουσιαστικό. Με αυτό εννοώ είτε ότι έχουν υπερκοστολογήσει το προϊόν τους σε σχέση με το πόσο κοστίζει αντικειμενικά, είτε ότι δεν προσφέρουν ποιότητα. Αυτό με βάζει σε σκέψεις επίσης για το αν κάποια αξιόπιστη εταιρία θα οικειοποιούνταν μία τέτοια στρατηγική, βασισμένη σε μία και μόνο κοινωνική ομάδα, αποκλείοντας κάποια άλλη. Πιστεύω ότι θα είχε απλά καταστροφικές συνέπειες για το προφίλ της.
Βέβαια, όπως ανέφερα και παραπάνω, αν δεν έχεις κάτι ουσιαστικό να πουλήσεις στον καταναλωτή, απλά κοιτάς να πιάσεις «κότσο» συγκεκριμένες ομάδες και να κάνεις αρπαχτή…
Σχετικά άρθρα: