Internet Marketing – Google Keyword Tool
Είναι πολύ σημαντικό να συνειδητοποιήσουμε ότι για την ίδια ομάδα λέξεων-κλειδιών (keywords) ανταγωνίζεται ένας μεγάλος αριθμός από ιστοσελίδες οι οποίες προβάλλουν παρόμοιο ή κοινό αντικείμενο με εσάς. Είναι γεγονός ότι υπάρχουν πολλές ιστοσελίδες που δεν “παράγουν” χρήματα και αυτό οφείλεται στην απουσία καμπάνιας Internet Marketing. Η έρευνα και η επιλογή των σωστών keywords είναι το πρώτο και πιο κρίσιμο βήμα για την επιτυχία μιας Internet Marketing καμπάνιας.
Χρειάζεται λοιπόν η ιστοσελίδα σας μια καμπάνια Internet Marketing;
Για να το μάθετε ακολουθείστε τα παρακάτω βήματα:
Το παρακάτω παράδειγμα αναφέρεται στην υποθετική περίπτωση έρευνας για μια ιστοσελίδα ξενοδοχείου στην Κύπρο.
- Μεταβαίνουμε στην παρακάτω διεύθυνση: https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal
- Εισάγουμε τα γράμματα που εμφανίζονται στην εικόνα και ακολούθως πατάμε enter
- Κάτω από την επιλογή “Σύνθετες επιλογές” επιλέγουμε την χώρα και την γλώσσα. Στο παράδειγμα μας επιλέγουμε “Όλες οι χώρες” & “Όλες οι γλώσσες”. Εάν θέλαμε να κάνουμε το λεγόμενο geotargeting ώστε να διεξάγουμε έρευνα σε μια συγκεκριμένη περιοχή (προβολή αναζητήσεων χρηστών από μια συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή) διαλέγουμε συγκεκριμένη χώρα
- Στο παράδειγμα μας υποθέτουμε ότι έχουμε ξενοδοχείο στην Κύπρο οπότε εισάγουμε την σχετική φράση κλειδί cyprus hotels στο κουτί με επικεφαλίδα λέξη ή φράση (μία ανά γραμμή)
- Ακολούθως πατάμε Αναζήτηση
Παρακάτω παρατίθενται κάποιες λέξεις κλειδιά που έχουμε εξάγει από το εργαλείο:
Λέξη-κλειδί |
Ανταγωνισμός |
Συνολικές μηνιαίες αναζητήσεις |
Τοπικές μηνιαίες αναζητήσεις |
cyprus holidays |
0,86 |
165.000 |
165.000 |
holidays to cyprus |
0,86 |
165.000 |
165.000 |
holidays in cyprus |
0,86 |
165.000 |
165.000 |
holidays cyprus |
0,86 |
165.000 |
165.000 |
hotel cyprus |
0,72 |
135.000 |
135.000 |
hotel in cyprus |
0,72 |
135.000 |
135.000 |
cyprus hotel |
0,72 |
135.000 |
135.000 |
cyprus hotels |
0,8 |
90.500 |
90.500 |
hotels in cyprus |
0,8 |
90.500 |
90.500 |
hotels cyprus |
0,8 |
90.500 |
90.500 |
holiday in cyprus |
0,69 |
74.000 |
74.000 |
holiday to cyprus |
0,69 |
74.000 |
74.000 |
holiday cyprus |
0,69 |
74.000 |
74.000 |
Συνολικές μηνιαίες αναζητήσεις: Οι αναζητήσεις που εκτελούνται κάθε μήνα στο Google ανά τον πλανήτη.
Τοπικές μηνιαίες αναζητήσεις: Αν επιλέγαμε να μελετήσουμε συγκεκριμένη χώρα π.χ. Ελλάδα και όχι όλες τις χώρες, τότε στη στήλη αυτή θα είχαμε τις συνολικές αναζητήσεις που εκτελούνται από τον ντόπιο πληθυσμό της συγκεκριμένης χώρας. Με τα κριτήρια αναζήτησης που έχουμε θέσει πιο πάνω, ο αριθμός αυτός είναι ο ίδιος με τις συνολικές παγκόσμιες μηνιαίες αναζητήσεις, αφού το πεδίο τοπικές μηνιαίες αναζητήσεις πλέον ισούται με το άθροισμα των τοπικών αναζητήσεων όλων των χωρών.
Συμπέρασμα
Όπως βλέπουμε για ένα μικρό σύνολο λέξεων κλειδιών που έχουμε εντοπίσει, οι συνολικές μηνιαίες αναζητήσεις ξεπερνάνε τις 1.500.000. Θα μπορούσαμε να μελετήσουμε και άλλες φράσεις όπως hotels nicosia, hotels larnaca, hotels paphos, hotels limassol κ.ο.κ ανάλογα με την περιοχή που βρίσκεται το ξενοδοχείο.
Εφαρμόζοντας τα παραπάνω βήματα μπορείτε να δείτε εάν μια ενδεχόμενη καμπάνια internet marketing μπορεί να αποδώσει για την επιχείρησή σας.
Το επόμενο βήμα είναι να επιλεγούν οι λέξεις κλειδιά για τις οποίες θα εφαρμόσουμε καμπάνια Internet Marketing. Tο κόστος προώθησης για κάθε φράση είναι διαφορετικό, και εξαρτάται κυρίως, από τον ανταγωνισμό που συναντάμε στην 1η σελίδα του google για την συγκεκριμένη φράση.
Μια καλή τακτική είναι να βρίσκεται η χρυσή τομή ανάμεσα σε αριθμό αναζητήσεων, ανταγωνισμό και conversion rate (το ποσοστό των χρηστών που τελικά θα αγοράσουν τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα μας). Η επιλογή πρέπει να στηρίζεται στη φόρμουλα: «Επιλέγουμε τη φράση με τον λιγότερο πιθανό ανταγωνισμό ,τις περισσότερες πιθανές αναζητήσεις και το μεγαλύτερο conversion rate». Βέβαια η φράση αυτή πρέπει να είναι και σχετική με τις υπηρεσίες που παρέχετε.
Σχετικά άρθρα: