Οι τηλεοπτικές διαφημίσεις είναι έξω από τη δυνατότητα των μικρομεσαίων εταιριών. Παρόλα αυτά, η online διαφήμιση μέσω video είναι κάτι που μπορεί ο καθένας να κάνει και όπως φαίνεται παρουσιάζει αύξηση το τελευταίο διάστημα. Σύμφωνα με έρευνα της Brightroll, το 65% των ερωτηθέντων ανέφεραν ότι θα προτιμήσουν την online διαφήμιση αντί της τηλεόρασης και ένα 30% ανέφερε ότι τα online videos είναι τόσο αποδοτικά όσο η τηλεόραση.
Μέχρι στιγμής αυτό που εμποδίζει τους περισσότερους από το να κάνουν αγορές σε video ads είναι το κόστος, η εκπαίδευση και ο τρόπος να συλλέξουν τα δεδομένα. Αυτό που είναι ξεκάθαρο πάντως, είναι ότι τα video ads έχουν αρχίσει να παρουσιάζουν αύξηση το τελευταίο διάστημα και το youtube να καταφέρει να αυξήσει τα έσοδα του σημαντικά αν και ακόμη είναι μία ζημιογόνος επιχείρηση. Προσωπική μου άποψη είναι ότι αργά και σταθερά, τα videos θα αντικαταστήσουν τις διαφημιστικές καμπάνιες στην τηλεόραση αφού σταδιακά γίνονται πιο στοχευμένες διαφημίσεις.
Σχετικά άρθρα: