Το blogging έχει γίνει ιδιαίτερα διάσημο στις μέρες μας και τα social media γνωρίζουν τέτοια άνθιση όπως ποτέ. Σε αντίθεση επίσης με το seo που οι θέσεις είναι περιορισμένες για αυτούς που ξέρουν, πάντα υπάρχει ανάγκη για νέα και πετυχημένα blogs.
Δεν είναι λίγοι οι επαγγελματίες web designers / graphics designers που προσπαθούν να βγάλουν χρήματα από το blog τους. Μία από τις συχνότερες ερωτήσεις που ακούω από άλλους επαγγελματίες που μόλις δημιούργησαν ένα blog, είναι πως θα μπορούσαν να αναπτύξουν σωστά χωρίς να ξοδέψουν μια περιουσία και να κερδίσουν πελάτες μέσα από αυτό. Πριν όμως ξεκινήσετε και αποφασίσετε να φτιάξετε μία κοινότητα ή ένα blog, θα έπρεπε να αναρωτηθείτε για ποιον γράφετε…
Ως επαγγελματίας του internet, υπάρχουν ουσιαστικά δύο τρόποι να βγάλετε χρήματα. Ο ένας είναι είτε προωθώντας την δουλειά σας ή πουλώντας κάτι μέσα από το blog σας. Εάν θέλετε να χρησιμοποιήσετε το blog σας ως εργαλείο marketing, τότε είναι σημαντικό να γράφετε για τους πελάτες σας και όχι για επαγγελματίες. Αν από την άλλη θέλετε να πουλήσετε ένα προϊόν, τότε θα έπρεπε να γράφετε έχοντας ως κοινό άλλους επαγγελματίες του χώρου. Κάτι τέτοιο φυσικά είναι ιδιαίτερα δύσκολο, καθότι έχετε να πείσετε επαγγελματίες του χώρου να αγοράσουν το προϊόν σας.
Η προώθηση ενός blog όσο απλό και αν φαίνεται, απαιτεί αρκετό χρόνο και αφοσίωση σε αυτό. Στο ποιο βασικό επίπεδο, αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να συμμετάσχετε σε κοινότητες ή blogs που ήδη υπάρχουν. Σε αυτές τις κοινότητες, πρέπει να βρείτε τρόπους να τραβήξετε τους αναγνώστες σας στο δικό σας blog και φυσικά να έχετε καλό περιεχόμενο για να τους πείσετε να μείνουν και να το διαβάσουν.
Είναι σημαντικό λοιπόν, να επικεντρωθείτε πρώτα σε ποιο κοινό απευθύνετε το blog σας, ώστε να επιλέξετε προσεκτικά ποιες marketing στρατηγικές θα ακολουθήσετε. Για παράδειγμα, ένας γραφίστας που σχεδιάζει έντυπο υλικό χρειάζεται διαφορετικές πληροφορίες από κάποιον που σχεδιάσει psd για web design.
Σχετικά άρθρα: