Subscribe:Posts Comments

You Are Here: Home » E-commerce, Internet Marketing, Τελευταία άρθρα » Κλείστε Περισσότερους Πελάτες

Αν και πιστεύω θερμά ότι είναι απαραίτητο να έχουμε όρια και σύνορα με τους πελάτες μας προκειμένου να κάνουμε σωστά τη δουλειά μας, δεν είμαι απαραίτητα και ο τύπος που θα πει απευθείας ή άμεσα όχι σε έναν πελάτη. Προσωπικά μου αρέσει να βρίσκω τρόπους να λέω ναι στους πελάτες μου, απλά αλλάζοντας την προσφορά σε κάτι που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους. Στις περισσότερες περιπτώσεις για την ακρίβεια, οι περισσότεροι πελάτες δεν γνωρίζουν τι ακριβώς χρειάζονται. Ως επαγγελματίες με εμπειρία λοιπόν, πέφτει σε εμάς το βάρος να κάνουμε κάποιες προτάσεις ή να πάρουμε εμείς τις αποφάσεις. Οι συνηθισμένες ερωτήσεις που συνήθως λοιπόν κάνω στους πελάτες μου, προκειμένου να φτάσουμε σε μια συμβιβαστική λύση είναι οι παρακάτω:

Ποια ή ποιο κομμάτι του project είναι πιο σημαντικό; Με αυτό τον τρόπο μπορούμε να καταλάβουμε τι θεωρεί απαραίτητο ο πελάτης για να γίνει. Έτσι μπορούμε να εξαλείψουμε κάποια πράγματα τα οποία είναι λιγότερο σημαντικά, αλλά απαιτούν αρκετό χρόνο και χρήμα για τον πελάτη μας.

Γιατί πιστεύετε ότι οι υπηρεσίες μας κοστίζουν μόνο το ποσό που αναφέρετε; Αυτή η ερώτηση χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή, καθότι μπορεί να καταλήξουμε σε αντιφάσεις. Το θέμα εδώ είναι να δούμε πως αντιλαμβάνεται ο πελάτης τις υπηρεσίες που παρέχουμε.

Αν και οι παραπάνω μέθοδοι δεν θα έχουν 100% επιτυχία, σίγουρα θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τις πιθανότητες να κάνετε κάποια πώληση, την οποία ίσως να είχατε απορρίψει ευθέως στο παρελθόν.

About the author

Αλέξανδρος Ίτσιος wrote 233 articles on this blog.

Ο Αλέξανδρος Ίτσιος είναι ένα από τα ιδρυτικά μέλη της κοινότητας του ifeed. Αυτή τη στιγμή εργάζεται στη seo projects (SEO) μία εταιρεία ειδικευμένη στην βελτιστοποίηση – προώθηση ιστοσελίδων, τις υπηρεσίες seo και το internet marketing. web hosting greece, Twitter, Facebook.

Σχετικά άρθρα:

  1. Freelancers, πως να αυξήσουμε τους πελάτες μας;
  2. Τι Δεν Θέλετε να Ακούσετε τους Πελάτες σας να Λένε
  3. Αποτυχία με τους Πελάτες και Φόβοι
  4. Γλώσσα του Σώματος: Πως να πείσετε τους πελάτες σας
  5. Πάρτε το πάνω χέρι στους Πελάτες σας

Leave a Reply

© 2011 ifeed · Subscribe:PostsComments