Όπως εξελίσσεται το seo, είναι απαραίτητο να δώσουμε έμφαση και στη Social πλευρά της επιχείρησης μας. Για να γίνει αυτό, είναι απαραίτητο να έχουμε ένα ελκυστικό περιεχόμενο τόσο για το blog μας, όσο και για τα Social Networks που το περιβάλλουν. Ας δούμε λοιπόν συνοπτικά κάποιες μεθόδους προκειμένου να δημιουργήσουμε περιεχόμενο το οποίο θα προσελκύσει περισσότερους πελάτες .
- Γράψτε όπως μιλάτε. Όταν έχετε μία καλή ιδέα, πως την εκφράζεται προφορικά; Γράψτε το λοιπόν με τον ίδιο τρόπο. Έτσι φαίνεστε πιο άμεσοι και πιο οικείοι στους αναγνώστες σας.
- Μην γράφετε για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Ξέρω πως κάτι τέτοιο είναι ιδιαίτερα δύσκολο και αρκετοί μπορεί να μπείτε σε αυτό τον πειρασμό. Παρόλα αυτά, αυτό που απασχολεί τους πελάτες σας είναι πως να επιλύσουν κάποιο πρόβλημα. Γράψτε λοιπόν χρήσιμα άρθρα τα οποία θα τους προσελκύσουν και θα σας εμπιστευτούν.
- Γράψτε σκόπιμα. Πρώτα απ’ όλα είναι απαραίτητο να καθορίσετε ποιος είναι ο σκοπός του Blog/Twitter/Facebook σας. Καθορίζοντας το σκοπό, θα γνωρίζετε τι ακριβώς να γράψετε.
- Γράψτε ελκυστικούς τίτλους. Αν και είναι γνωστό ότι δεν πρέπει να κρίνουμε από την εμφάνιση, οι περισσότεροι από εμάς παρακινούμαστε από αυτή. Ο τίτλος είναι πάντα ένα σημαντικό μέρος που δεν πρέπει να παραλείπετε. Καλό θα ήταν λοιπόν να περνάμε το 60% του χρόνου μας για τη δημιουργία ενός ελκυστικού τίτλου, παρά για το περιεχόμενο (όσο παράλογο και αν ακούγεται αυτό).
- Γράψτε μοναδικό περιεχόμενο. Είναι απαραίτητο οι δημοσιεύσεις και το blog σας να έχουν μοναδικό χαρακτήρα. Αντί λοιπόν να αναφέρεστε σε άλλα blogs ή ιστοσελίδες, καλό θα ήταν να κάνετε και εσείς τις δικές σας έρευνες ή εκπαιδευτικά άρθρα.
Εάν έχετε να προτείνετε ή να μοιραστείτε μαζί μας και κάποιες άλλες τακτικές που θεωρείτε ότι θα προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες και πελάτες προς το blog σας, θα χαρούμε να τις ακούσουμε.
Σχετικά άρθρα:
Από την εμπειρία μου στον χώρο το Google αγαπάει τα Mega Posts. Άρθρα δηλαδή που καλύπτουν “όλο” το φάσμα του θέματός.
Η παραγωγή κειμένου είναι δύσκολη υπόθεση. Πρέπει να το κατέχεις ή να προσλάβεις κάποιον που το κατέχει.
Επίσης νομίζω κάνει “ελκυστικό” το περιεχόμενο η επιλογή κατάλληλων εικόνων (όπως π.χ. αυτή η συμπαθητική δεσποινίς που επέλεξες). Ως γνωστών ο χρήστης πρώτα σκανάρει το κείμενο, και αν του τραβήξει κάτι την προσοχή, μένει
Βασικά έχω παρατηρήσει ότι αυτό που μετράει περισσότερο είναι μια “πιασάρικη” εικόνα και ένας ελκυστικός τίτλος. Αυτά τα δυο αρκούν για να κάνουν τον αναγνώστη να διαβάσει ένα άρθρο κατά 80% πιστεύω. Μετά έρχεται το ίδιο το κείμενο