Σύμφωνα με έρευνα της SEMPO, η αγορά γύρω από το SEM (Search Engine Marketing) θα φτάσει περίπου στα 19,3 δις φέτος. Από αυτά, το 86% φαίνεται πως θα διοχετευτεί στο SEO. Μέχρι στιγμής, το SEO φαίνεται να είναι ο κύριος τρόπος διαφήμισης των περισσότερων που ασχολούνται με το internet marketing, αφού σχεδόν 9/10 το προτιμούν.
Η έρευνα έδειξε επίσης ότι οι περισσότερες διαδικτυακές επιχειρήσεις μισθώνουν εταιρίες seo για την διαδικτυακή τους καμπάνια κατά 3% περισσότερο από το 2010. Συγκεκριμένα, το 91% – 100% του προϋπολογισμού που πηγαίνει για seo, διατίθεται αποκλειστικά σε ειδικευμένες εταιρίες.
Σχετικά άρθρα: