You Are Here: Home » E-commerce, Internet Marketing, Τελευταία άρθρα » Geo-Targeted Περιεχόμενο. Μια Επιτυχημένη Internet Marketing Τεχνική
Geo-Targeted Περιεχόμενο. Μια Επιτυχημένη Internet Marketing Τεχνική
Posted by Αλέξανδρος Ίτσιος on May 27, 2011 //
Σκοπός του κάθε internet marketer είναι να αυξήσει το ROI της ιστοσελίδας του. Η πρόσφατη έρευνα της Adobe αποδεικνύει περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το ψηφιακό marketing . Συγκεκριμένα, η ανάπτυξη περιεχομένου φαίνεται να είναι στο επίκεντρο το τελευταίο διάστημα, αφού το 30% των ερωτηθέντων έχει blogs ή microblogs μαζί με την ιστοσελίδα τους. Η ανάπτυξη geotargeted περιεχομένου, φαίνεται να είναι μία από τις κυρίαρχες στρατηγικές, καθότι θεωρούν αυτή τη μέθοδο ως ιδιαίτερα αποδοτική.
About the author
Αλέξανδρος Ίτσιος wrote 239 articles on this blog.
Ο Αλέξανδρος Ίτσιος είναι ένα από τα ιδρυτικά μέλη της κοινότητας του ifeed. Αυτή τη στιγμή εργάζεται στη seo projects (SEO) μία εταιρεία ειδικευμένη στην βελτιστοποίηση – προώθηση ιστοσελίδων, τις υπηρεσίες seo και το internet marketing. web hosting greece, Twitter, Facebook.
Σχετικά άρθρα:
- Βήματα για μια Επιτυχημένη Internet Marketing Καμπάνια
- Αξίζει να εφαρμόσετε μια καμπάνια internet marketing στο site σας;
- Internet Marketing – Επεξήγηση ειδικών όρων / ακρωνύμιων
- Η επανάσταση των Social Media. Μια νέα εποχή internet marketing
- Περιεχόμενο για Blogs