Δεν είναι λίγες οι φορές που η γλώσσα μας δείχνει έλλειψη δύναμης και κυριαρχίας. Αυτό μπορεί να παρατηρηθεί ιδιαίτερα σε άτομα που μόλις έχουν μπει στον τομέα της προώθησης και του marketing γενικότερα. Πηγαίνοντας σε πελάτες, σταδιακά κατάλαβα πως ο λόγος και η γλώσσα παίζουν μεγάλο ρόλο στην αποτελεσματικότητα και στο πως θα πείσω κάποιον να αγοράσει. Ας δούμε λοιπόν κάποιες λέξεις που θα έπρεπε να εξαλείψουμε από το λεξιλόγιο μας.
1. Δείξτε Δυναμικότητα Με το Λόγο σας.
Αυτός είναι ο βασικότερος παράγοντας απ’ όλους. Ίσως να πιάσατε αρκετές φορές τον εαυτό σας να δίνει μια απάντηση του τύπου “Πιστεύω ότι είναι καλύτερο να κάνουμε αυτό”. Για να δείξουμε ότι μιλάμε με δυναμισμό απλά χρησιμοποιείστε τη λέξη “είναι“. Για παράδειγμα “Είναι καλύτερο να κάνουμε αυτό”.
2. Δείξτε Επαγγελματισμό.
Εξαλείψετε από το λεξιλόγιο σας λέξεις όπως “ραντεβού”. Πάντα χρησιμοποιείστε τη λέξη “meeting”. Έτσι δείχνετε πιο επαγγελματίες.
3. Χρησιμοποιείστε Άμεσες Λέξεις
Είναι πάντα καλύτερο να κάνετε ερωτήσεις του τύπου “Με ποιον θα έπρεπε να μιλήσω;” από το “Ξέρετε με ποιον θα έπρεπε να μιλήσω;”.
4. …και ελπίζω να το ολοκληρώσουμε…
Να ξεκαθαρίσω ότι κανείς δεν σας πληρώνει για να ελπίσει ότι θα ολοκληρώσετε κάτι. Είναι απαραίτητο να δείχνετε σιγουριά ότι κάτι θα ολοκληρωθεί ή ότι θα έπρεπε να περιμένουν να ολοκληρωθεί.
5. Να είστε σαφής, ξεκάθαρος και επί του θέματος.
Σημείωση: Μην βάζετε keywords στο πεδίο για το όνομα καθώς επίσης και links προς άσχετες ιστοσελίδες με τη θεματολογία του άρθρου. Οι διαχειριστές του ifeed θα μαρκάρουν αυτόματα αυτά τα σχόλια ως spam!
0