Πρόσφατα διάβασα στο webmasterworld σχετικά με την νέα αλλαγή που σκέφτεται να κάνει η Google στα urls που εμφανίζονται στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης. Όπως όλοι γνωρίζουμε τα αποτελέσματα αναζήτησης εμφανίζουν τον τίτλο της ιστοσελίδας πρώτα, έπειτα την περιγραφή και ακριβώς από κάτω το URL. H Google όμως σκέφτεται να το αλλάξει αυτό απ’ ότι δείχνουν τα πράγματα. Παρακάτω παραθέτω μία εικόνα για το πως σκέφτονται να εμφανίζουν τα οργανικά αποτελέσματα.
Κάποιοι βέβαια τους αρέσει περισσότερο, ενώ κάποιους άλλους λιγότερο αυτή η νέα εμφάνιση.
Σημείωση: Μην βάζετε keywords στο πεδίο για το όνομα καθώς επίσης και links προς άσχετες ιστοσελίδες με τη θεματολογία του άρθρου. Οι διαχειριστές του ifeed θα μαρκάρουν αυτόματα αυτά τα σχόλια ως spam!
Νομίζω είναι πιο πρακτικό και “εύκολο” για το μάτι έτσι!
Σε γενικές γραμμές η Google πάντα προβαίνει σε μελέτη πριν προβεί σε αλλαγές. Και εγώ πιστεύω ότι είναι μία πιο σωστή κίνηση.