Δεν ξέρω πόσοι από εσάς γνωρίζεται το βιβλίο How to Satisfy a Woman Every Time…And Have Her Beg for More! Όπως και να έχει, αποτελεί το πιο ενδεικτικό παράδειγμα στην ιστορία για το πως η εμφάνιση ενός προϊόντος μετράει στην πωλήσεις. Το συγκεκριμένο βιβλίο αρχικά είχε εκδοθεί από την Naura Hayden με τίτλο Astrological Love το 1982 και κατάφερε να κάνει λιγότερο από 5000 πωλήσεις. Ουσιαστικά ήταν μία μεγάλη αποτυχία.
Ευτυχώς για τη συγγραφέα, κάποιος marketer βρήκε ένα από τα βιβλία της και αφού το διάβασε διαπίστωσε ότι πρόκειται για ένα βιβλίο με εξαιρετικό περιεχόμενο. Επικοινώνησε με την συγγραφέα και της πρότεινε να επανεκδώσουν το βιβλίο με διαφορετικό τίτλο και εξώφυλλο. Το περιεχόμενο θα παρέμενε ουσιαστικά το ίδιο. Το βιβλίο επανεκδώθηκε το 1998 και κατάφερε να χτυπήσει τον εντυπωσιακό αριθμό των 2,5 εκ πωλήσεων!
Από αυτό το παράδειγμα καταλαβαίνουμε ότι η εμφάνιση των προϊόντων μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο στην τελική αγορά από τον καταναλωτή.
Σημείωση: Μην βάζετε keywords στο πεδίο για το όνομα καθώς επίσης και links προς άσχετες ιστοσελίδες με τη θεματολογία του άρθρου. Οι διαχειριστές του ifeed θα μαρκάρουν αυτόματα αυτά τα σχόλια ως spam!
Σίγουρα η εμφάνιση μετράει.
Μέτραει, διότι το ελκυστικό περιτύλιγμα είναι αυτό που θα τραβήξει τον πελάτη, στο να αγοράσει και να δοκιμάσει το κάθε προϊον.
Άλλωστε αυτό είναι και ένα σημαντικό κομμάτι της διαφήμισης.
Δεν πάει να είναι και μάπα το προϊον, εάν είναι καλαίσθητο, όλο και κάποιος θα το δοκιμάσει.
Σίγουρα ναι, απλά δεν μπορείς να ξέρεις κατά πόσο θα έχει μακρά διάρκεια ζωής. Και στην παραπάνω περίπτωση, ο marketιστας πήρε την απόφαση να προωθήσει το βιβλίο με νέο τίτλο, επειδή θεώρησε το περιεχόμενο ποιοτικό.
Πολύ καλό παράδειγμα η εμφάνιση είναι το άλφα και το ωμέγα για οποιοδήποτε προιόν δεν χρειάζεται μόνο αυτό αλλα είναι το χαρακτηριστικό που θα κεντρισει το ενδιαφέρον του αγοραστή μόλις το δεί