Αν και πιστεύω θερμά ότι είναι απαραίτητο να έχουμε όρια και σύνορα με τους πελάτες μας προκειμένου να κάνουμε σωστά τη δουλειά μας, δεν είμαι απαραίτητα και ο τύπος που θα πει απευθείας ή άμεσα όχι σε έναν πελάτη. Προσωπικά μου αρέσει να βρίσκω τρόπους να λέω ναι στους πελάτες μου, απλά αλλάζοντας την προσφορά σε κάτι που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους. Στις περισσότερες περιπτώσεις για την ακρίβεια, οι περισσότεροι πελάτες δεν γνωρίζουν τι ακριβώς χρειάζονται. Ως επαγγελματίες με εμπειρία λοιπόν, πέφτει σε εμάς το βάρος να κάνουμε κάποιες προτάσεις ή να πάρουμε εμείς τις αποφάσεις. Οι συνηθισμένες ερωτήσεις που συνήθως λοιπόν κάνω στους πελάτες μου, προκειμένου να φτάσουμε σε μια συμβιβαστική λύση είναι οι παρακάτω:
Ποια ή ποιο κομμάτι του project είναι πιο σημαντικό; Με αυτό τον τρόπο μπορούμε να καταλάβουμε τι θεωρεί απαραίτητο ο πελάτης για να γίνει. Έτσι μπορούμε να εξαλείψουμε κάποια πράγματα τα οποία είναι λιγότερο σημαντικά, αλλά απαιτούν αρκετό χρόνο και χρήμα για τον πελάτη μας.
Γιατί πιστεύετε ότι οι υπηρεσίες μας κοστίζουν μόνο το ποσό που αναφέρετε; Αυτή η ερώτηση χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή, καθότι μπορεί να καταλήξουμε σε αντιφάσεις. Το θέμα εδώ είναι να δούμε πως αντιλαμβάνεται ο πελάτης τις υπηρεσίες που παρέχουμε.
Αν και οι παραπάνω μέθοδοι δεν θα έχουν 100% επιτυχία, σίγουρα θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τις πιθανότητες να κάνετε κάποια πώληση, την οποία ίσως να είχατε απορρίψει ευθέως στο παρελθόν.
Σημείωση: Μην βάζετε keywords στο πεδίο για το όνομα καθώς επίσης και links προς άσχετες ιστοσελίδες με τη θεματολογία του άρθρου. Οι διαχειριστές του ifeed θα μαρκάρουν αυτόματα αυτά τα σχόλια ως spam!
0