Σήμερα έλαβα το παρακάτω μήνυμα μέσα από το Facebook:
«Ονομάζομαι [*****] [******] και είμαι ανεξάρτητος συνεργάτης της εταιρίας [*******].To e-mail μου είναι [*********]@yahoo.gr.Σε παρακαλώ στείλε μου πληροφορίες σχετικά με την δουλειά σου και πες μου εάν θα μπορούσες να με βοηθήσεις να προωθήσω την δική μου δουλειά,μέσα από την δική σου.Σε ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.»
Το παραπάνω παράδειγμα αποτελεί τον χείριστο τρόπο για εμένα να προσεγγίσεις πελάτη ή συνεργάτη. Να σημειώσω ότι η συγκεκριμένη που έστειλε το μήνυμα είχε κάτω από 20 φίλους και δεν είχε καν φωτογραφία στο προφίλ της. Δεν ξέρω για εσάς, αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα εμπιστευόμουν μία άγνωστη να της δώσω προσωπικές πληροφορίες μέσα από ένα τέτοιο μήνυμα. Σε αυτή τη δημοσίευση θα τονίσω κάποιες βασικές τακτικές προσέγγισης προς τους εν δυνάμει πελάτες μας.
Τα Social Media φτιάχτηκαν με βασικό σκοπό να επικοινωνούν πραγματικά άτομα μεταξύ τους. Μέσα στο Facebook θα δούμε τους φίλους μας, την οικογένεια μας ή τους συμφοιτητές μας. Είναι φυσικό επομένως, οι χρήστες να εμπιστεύονται πρόσωπα και όχι λογότυπα ή χρήστες που δεν έχουν καν εικόνα. Είτε πρόκειται για facebook, είτε για twitter είναι καλύτερο να έχουμε την προσωπική μας φωτογραφία, ακόμη και αν θέλουμε να προωθήσουμε την επιχείρηση μας.
Αφού γίνουμε φίλοι με κάποιον, το επόμενο βήμα είναι να χτίσουμε σταδιακά σχέσεις. Οι περισσότεροι χρήστες στο Facebook έχουν γεμάτες τις πληροφορίες στο προφίλ τους. Μπορούμε να δούμε επομένως τι αρέσει στον κάθε ένα και σταδιακά να στέλνουμε σχετικά μηνύματα, τα οποία θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον τους.
Οι περισσότεροι χρήστες ενδιαφέρονται να συζητήσουν για σχέσεις, φαγητό, μουσική, ταινίες κλπ. Αν θέλουμε επομένως να προωθήσουμε μία εταιρία καλλυντικών, καλό θα ήταν να ξεκινήσουμε μία συζήτηση για φαγητό ή για ομορφιά και σταδιακά, αφού χτίσουμε μία σχέση φιλίας με τον χρήστη να αρχίσουμε να προωθούμε το προϊόν μας.
Ακολουθώντας τακτικές όπως η παραπάνω, το μόνο που θα καταφέρετε θα είναι να μπείτε στη μαύρη λίστα των “φίλων” και πιθανότατα να σας αναφέρουν για spam, ή το απλότερο, να μην κάνετε ούτε μία πώληση!
Σημείωση: Μην βάζετε keywords στο πεδίο για το όνομα καθώς επίσης και links προς άσχετες ιστοσελίδες με τη θεματολογία του άρθρου. Οι διαχειριστές του ifeed θα μαρκάρουν αυτόματα αυτά τα σχόλια ως spam!
Αφήστε ένα σχόλιο αν σας άρεσε αυτό το άρθρο.