Υπάρχουν αμέτρητοι «δείκτες» για το αν οι χρεώσεις σας είναι ιδιαίτερα χαμηλές. Σε περίπτωση που και εσείς έχετε παρατηρήσει κάποια από τα παρακάτω, τότε καλό θα ήταν να αυξήσετε τις χρεώσεις σας.
- Κλείνετε μία δουλειά και ο πελάτης σας δεν διαφωνεί με το ποσό. Η συνήθης τακτική των περισσότερων πελατών (ιδιαίτερα στην Ελλάδα) είναι να θέλουν να παζαρέψουν την τιμή του προϊόντος ή της υπηρεσίας που παρέχετε. Εάν δεν γίνεται αυτό, τότε θεωρούν ότι έχουν βρει «κελεπούρι».
- Οι τιμές που έχετε δεν συμβαδίζουν με αυτές των υπόλοιπων ελεύθερων επαγγελματιών στην περιοχή σας.
- Δεν αυξήσατε το κόστος παροχής των υπηρεσιών σας για πάνω από ένα χρόνο. Το κόστος ζωής ανεβαίνει και όπως είναι φυσικό ανεβαίνουν και οι τιμές των παρεχόμενων υπηρεσιών. Λόγω της κρίσης όμως αυτή την περίοδο στην Ελλάδα, συμβαίνει το αντίθετο. Το κόστος ζωής ανεβαίνει και οι παρεχόμενες υπηρεσίες – προϊόντα ρίχνουν τις τιμές τους.
- Όταν κερδίζετε τα ίδια χρήματα με κάποιον υπάλληλο σε εταιρία. Στις περισσότερες περιπτώσεις, σκοπός σας πρέπει να είναι να κερδίζετε περισσότερα ως ελεύθερος επαγγελματίας, απ’ ότι ως εργαζόμενος σε κάποια εταιρία ή τοπικό κατάστημα.
- Θεωρείτε ότι το προϊόν ή η υπηρεσία που προσφέρετε προσφέρει περισσότερα ή ξεχωρίζει σε σχέση με αυτό των ανταγωνιστών σας.
Χρεώστε αυτά που αξίζετε.
Δεν είναι κακό να χρεώνουμε ανάλογα με αυτά που αξίζουμε. Αρκετοί επίσης αποφασίζετε να χρεώσετε λιγότερα επειδή μόλις ξεκινήσατε ή επειδή δεν είστε ακόμη σίγουροι για τις γνώσεις σας. Το καλύτερο είναι να αφήνουμε τους πελάτες μας να αποφασίζουν αν αξίζουμε να πάρουμε τα χρήματα τα οποία ζητάμε.
Σημείωση: Μην βάζετε keywords στο πεδίο για το όνομα καθώς επίσης και links προς άσχετες ιστοσελίδες με τη θεματολογία του άρθρου. Οι διαχειριστές του ifeed θα μαρκάρουν αυτόματα αυτά τα σχόλια ως spam!
0