Ποια Meta Tags καταλαβαίνει το Google
Έχουν γίνει αμέτρητες συζητήσεις πάνω στα meta tags, καθώς επίσης και τη σημαντικότητα τους ή όχι. Δεν είναι λίγες οι σελίδες στις οποίες έχουμε παρατηρήσει meta tags του τύπου <meta name=”revisit-after” content=”15 days”> και κάθε λογής άσχετα meta tags. Συγκεκριμένα το παραπάνω meta tags δεν χρησιμοποιούνταν ποτέ από τις μηχανές αναζήτησης όπως το Google, και πιθανότατα δεν θα χρησιμοποιηθεί ποτέ. Συγκεκριμένα, το συγκεκριμένο meta tag χρησιμοποιήθηκε από τη searchBC. Λόγω της παραφιλολογίας που αναπτύχθηκε γύρω από το συγκεκριμένο meta tag, αλλά και από αρκετά άλλα meta tags, συναντούμε αμέτρητες φορές άσχετα meta tags στο <head> των ιστοσελίδων. Καλό θα ήταν πριν προβούμε στην τοποθέτηση διαφόρων meta, να κάνουμε μία έρευνα για το πια είναι έγκυρα. Την πιο αξιόπιστη πηγή αποτελούν οι δημοσιεύσεις της ίδιας της μηχανής αναζήτησης. Στην περίπτωση της Google, μπορείτε να δείτε ποια meta tags είναι έγκυρα, στην παρακάτω διεύθυνση: http://www.google.com/support/webmasters/bin/answer.py?hl=en&answer=79812
Δεν βρέθηκαν σχετικά άρθρα