Προσέχοντας τη Συμπεριφορά μας στα Social Media

Το άρθρο δημοσιεύτηκε από τον Αλέξανδρος Ίτσιος

Ονομάζομαι Αλέξανδρος Ίτσιος και είμαι ο ιδρυτής της κοινότητας του ifeed. Eίμαι Co-founder της EnterLogic που ειδικεύεται κυρίως στην κατασκευη e shop, ενώ οι ιστοσελίδες seo projects & supremo hosting προσφέρουν υπηρεσίες SEO και φιλοξενίας ιστοσελίδων αντίστοιχα. Σκοπός μου είναι να δείξω στον αρχάριο internet marketer, καθώς επίσης και τον επιχειρηματία που μόλις μπήκε στον χώρο του internet, πως να φτιάξει μια επικερδή διαδικτυακή επιχείρηση. Σε περίπτωση που θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μου, μπορείτε να με βρείτε στο Facebook, Twitter και Google Plus.


Πρόσφατα αναστατώθηκα με έναν πελάτη. Ο λόγος δεν έχει σημασία, αλλά το αποτέλεσμα ήταν να περάσω αρκετές ώρες ανοίγοντας διάφορες ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης με τις οποίες επικοινωνώ (facebook, twitter κλπ) και σκεφτόμουν να αναφέρω πόσο εκνευρισμένος ήμουν με τη συμπεριφορά του πελάτη μου. Στο τέλος αποφάσισα ότι το καλύτερο θα ήταν να μην αναφέρω τίποτα, καθότι στην ουσία, κάτι τέτοιο θα είχε άσχημα αποτελέσματα. Ο πελάτης μου είναι φίλος στο facebook και θα έβλεπε το σχόλιο που θα έκανα για αυτόν. Ακόμη όμως και αν αυτός ο πελάτης δεν έβλεπε το σχόλιο μου, στο τέλος θα ήταν κάτι που θα γυρνούσε μπούμεραγκ, αφού τα αρνητικά σχόλια προς πελάτες όχι μόνο δεν βοηθούν, αλλά προκαλούν και προβλήματα στην τελική.

Είναι σε γενικές γραμμές εύκολο να ξεχάσουμε πόσοι μπορούν να δουν ένα σχόλιο που κάνουμε στα social media. Το ζήτημα είναι ότι ακόμη και αν ο πελάτης δεν έβλεπε το σχόλιο, κάποιος μελλοντικός πελάτης είναι πιθανό να το έβλεπε… Το ζήτημα είναι ότι πάντα είμαι και εγώ ο ίδιος επιφυλακτικός όταν βλέπω κάποιον να κατηγορεί στα ανοιχτά κάποιον πελάτη του ή άλλους ελεύθερους επαγγελματίες. Έτσι λοιπόν, δεν θα μπορούσα να κατηγορήσω έναν μελλοντικό πελάτη για το γεγονός ότι δεν με επέλεξε για αυτό το λόγο.

Δεν λέω με αυτό πως οτιδήποτε αναφέρετε στα social media πρέπει να γίνεται με τη μέγιστη προσοχή, αλλά όταν αναφερόμαστε σε πελάτες, θα έπρεπε να γίνεται σωστά και μετρημένα πριν αποφασίσετε να κάνετε την οποιαδήποτε δημοσίευση. Υπάρχουν βέβαια αρκετές ευκαιρίες να δημοσιεύεσετε τα παράπονα σας, σε ιστοσελίδες όπως ο pelatakos.gr για παράδειγμα, αλλά προτιμώ να κάνω σχολιασμούς σε τέτοιες περιπτώσεις μόνο offline.

Είναι φυσικό να μην μπορούμε να είμαστε όλη την ημέρα χαρούμενοι και μέσα στην τρελή χαρά, αλλά ως ελεύθεροι επαγγελματίες, είναι καλό να δείξουμε τον πρέποντα επαγγελματισμό όταν είμαστε online, εάν θέλουμε να έχουμε θετικά αποτελέσματα.


Σημείωση: Μην βάζετε keywords στο πεδίο για το όνομα καθώς επίσης και links προς άσχετες ιστοσελίδες με τη θεματολογία του άρθρου. Οι διαχειριστές του ifeed θα μαρκάρουν αυτόματα αυτά τα σχόλια ως spam!

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code class="" title="" data-url=""> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong> <pre class="" title="" data-url=""> <span class="" title="" data-url="">

Αποκτήστε τα Παρακάτω Δύο
ΔΩΡΕΑΝ Ebook

seo ebook

Τα συγκεκριμένα ebook θα σας αποκαλύψουν κάποια από τα μεγαλύτερα μυστικά για να αυξήσετε τις θέσεις σας στο Google, καθώς επίσης και τα έσοδα σας μέσω internet!!!

  • Ανεβείτε Εύκολα Στο Google
  • Αποκτήστε Υψηλή Επισκεψιμότητα
  • Κερδίστε Περισσότερα Χρήματα

Εγγραφείτε στο Εβδομαδιαίο NEWSLETTER

&

Αποκτήστε ΔΩΡΕΑΝ το SEO Ebook
"Αποτελεσματικό Link Building" & το Ebook "Χρήματα Μέσω Internet".