Η επιλογή του domain είναι αρκετές φορές δύσκολη διαδικασία. Συνήθως υπάρχει μία “πάλη” μεταξύ των keyword targeted domains και αυτών που προσπαθούμε να κάνουμε Branding. Αν και στα affiliate sites προσπαθούμε να είμαστε πολλοί συγκεκριμένοι με το domain μας προκειμένου να εμφανιστεί η ιστοσελίδα μας για έναν συγκεκριμένο όρο, δεν ισχύει και το ίδιο με τις επαγγελματικές μας ιστοσελίδες. Αυτό που πάσχουν πολλά από τα keyword targeted domains είναι ότι είναι περισσότερες από 2 λέξεις κλειδιά. Σε καμία περίπτωση δεν συνιστώ domains με πάνω από 2 λέξεις, καθότι φαίνεται να “χάνουν” τη δύναμη τους και φαίνονται υποδεέστερα στο μέσο καταναλωτή. Επίσης, είναι δύσκολο αρκετές φορές να θυμηθούμε μεγάλα ονόματα. Σκεφτείτε για παράδειγμα ένα όνομα όπως το web news, σε σχέση με το web pro news. Το web news δίνει μια διαφορετική αίσθηση και αύρα ως κάτι καλύτερο, άσχετα με το ποιο είναι καλύτερο.
Συνοπτικά λοιπόν, θα επέλεγα σύντομα domains μέχρι 2 λέξεις ή domains τα οποία είναι εύκολο να τα θυμηθούμε για την επαγγελματική μας ιστοσελίδα (π.χ. Twitter).
Σχετικά άρθρα: