H BIA Kesley προβλέπει ότι μέχρι το 2015 αναμένεται αύξηση των εσόδων από τα Ads. Η εταιρία αναφέρει επίσης ότι τα έσοδα θα αυξηθούν από τα 2,1 Δις που είναι σήμερα στα 8 Δις. Αναφέρει επίσης ότι θα είναι μία από τις κύριες μεθόδους internet marketing σε όλους τους κλάδους.
Παρότι τα Social Media δεν έχουν μετρήσιμο δείκτη σε conversion και παρότι έχει αποδειχτεί μέχρι τώρα ότι τα display ads σε facebook είναι “πέταμα χρημάτων”, οι internet marketers φαίνεται να τα προτιμούν. Μπορεί οι αρχικές καμπάνιες να μην έχουν καλό ROI, αλλά αποκτώντας σταδιακά εμπειρία οι καμπάνιες γίνονται ολοένα και πιο αποδοτικές.
Σημείωση: Μην βάζετε keywords στο πεδίο για το όνομα καθώς επίσης και links προς άσχετες ιστοσελίδες με τη θεματολογία του άρθρου. Οι διαχειριστές του ifeed θα μαρκάρουν αυτόματα αυτά τα σχόλια ως spam!
0