Σύμφωνα με ένα υψηλά ιστάμενο μέλος της εταιρείας, η Sony στην προσπάθεια της να κάνει το επόμενο playstation πιο φιλικό προς τους developers , επιστρατεύει τη βοήθεια των δικών της developers . Ο Shuhei Yoshida, επικεφαλής της ομάδας των developers της Sony με την ονομασία Worldwide Studios είπε πρόσφατα στο περιοδικό Developer ότι ένα από τα πρώτα πράγματα που έκανε ο Kaz Hirai, εκτελεστικός διευθυντής της Sony Computer Entertainment, όταν ανέλαβε τη θυγατρική παιχνιδιών της εταιρείας, ήταν να εστιάσει στην ανάπτυξη των hardware.
Ο Yoshida συνέχισε λέγοντας πως ο Hirai ήθελε τους developers να δίνουν το παρόν τους στις συναντήσεις από τη πρώτη στιγμή και απαίτησε από τη Sony να κτίσει μια γέφυρα επικοινωνίας μαζί τους. Αυτή η κίνηση μπορεί να αποδειχθεί πολύ έξυπνη για τη Sony. Όταν πρωτοκυκλοφόρησε το Playstation 3, πολλοί developers το κατέκριναν λέγοντας ότι η πλατφόρμα του έχει πολλές δυσκολίες στην κατασκευή παιχνιδιών. Ακόμα και η Sony παραδέχθηκε αυτές τις δυσκολίες. Στη βιομηχανία ηλεκτρονικών παιχνιδιών, η βοήθεια στους developers είναι αναγκαία και ένας από τους κύριοuς παράγοντες για την επιτυχία τους.
Με τη προσπάθεια αυτή, η Sony, αλλάζει τη στάση της προς τους developers, πιθανότατα κάνοντας τη σωστή κίνηση. Βεβαια, το να προσδιορίσει κάποιος με ακρίβεια το πως χρησιμοποιεί η Sony τη βοήθεια των developers δεν είναι εύκολο. Όπως είπε ο Yoshida, που δεν θέλησε να μπει σε πολλές λεπτομέρειες: “η εταιρεία αναλαμβάνει δράση σε θέματα που δεν τα χουμε κάνει γνωστά στο κοινό – π.χ. δραστηριότητες σχετικά με τη πλατφόρμα.”
Σχετικά άρθρα: