Η Mercedes-Benz SLS AMG E-Cell ακυρώνει οποιοδήποτε επιχείρημα ότι τα ηλεκτρικά οχήματα δεν μπορούν να είναι τόσο καλά και αποδοτικά όσο τα συμβατικά βενζινοκίνητα. Ναι, η E-Cell είναι φοβερά δαπανηρή. Και ναι, η απόσταση που μπορεί να διανύσει είναι ακόμη ένα ζήτημα.
Πρόκειται για ένα ηλεκτρικό όχημα που ακόμα παραμένει πρωτότυπο, όμως, η Mercedes έχει δείξει ότι ένα ηλεκτρικό όχημα μπορεί κάτω από οποιοδήποτε μέτρο σύγκρισης, είτε πρόκειται για styling, είτε για επιδόσεις, να ανταγωνιστεί τα καλύτερα οχήματα που κυκλοφορούν σήμερα.
Σκεφτείτε τι έχει κάνει η Mercedes: Το E-Cell βγάζει 526 ίππους και μπορεί να επιταχύνει από μηδέν έως 100 kmh σε τέσσερα δευτερόλεπτα. Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί η τιμή της μέγιστης ροπής, η οποία αγγίζει τα 880 Nm.
Σύμφωνα με το περιοδικό Automobile, η ηλεκτρική SLS διαθέτει το ίδιο αλουμίνιο πλαίσιο, όπως και η συμβατική SLS AMG και τέσσερις ανεξάρτητοι ηλεκτροκινητήρες που είναι τοποθετημένοι κοντά σε κάθε τροχό (τετρακίνητο όχημα) τροφοδοτούν με ενέργεια τις μπαταρίες, που είναι εγκατεστημένες στο κεντρικό τούνελ αλλά και στο χώρο πίσω από τα καθίσματα. Οι μπαταρίες λιθίου-πολυμερών είναι 400 volt και υδρόψυκτες, ενώ δεν λείπει φυσικά από την SLS AMG E-Cell και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση.
Επειδή δεν υπάρχει σύστημα εξάτμισης, η Mercedes ήταν σε θέση να βελτιστοποιήσει το μπροστινό splitter αέρα και οπίσθιο diffuser ώστε να δώσουν στο αυτοκίνητο πιο αεροδυναμική πίεση και μεγάλες ταχύτητες.
Τέλος διαθέτει προηγμένο σύστημα πέδησης (regenerative braking), καθώς και σύνθετους κεραμικούς ρότορες (ceramic composite rotors). Η Mercedes έχει ήδη πει ότι το αυτοκίνητο θα το δούμε στην παραγωγή το 2013, και η Autobild αναφέρει ότι η τιμή κιμένεται γύρω στις 250.000 λίρες. Το ποσό είναι περίπου 304.000 ευρώ με τη σημερινή συναλλαγματική ισοτιμία.
Δεν βρέθηκαν σχετικά άρθρα.