Η πιο πρόσφατη έρευνα της microbusiness vistaprint έδειξε κάποια ενδιαφέρονται στατιστικά για το ποια social networks χρησιμοποιούν οι μικρές επιχειρήσεις και εταιρίες. Σύμφωνα λοιπόν με την έρευνα της vistaprint από τις 1200 επιχειρήσεις που ρωτήθηκαν, οι 65% χρησιμοποιούν τα social media για την προώθηση της εταιρίας τους. Συγκεκριμένα:
49% ανέφερε ότι χρησιμοποιεί το Facebook ως το κύριο Social Media.
7% ανέφερε ότι το Linkedin είναι μία σημαντική πλατφόρμα για την προώθηση της εταιρίας τους.
3% λιγότερο από 3% χρησιμοποιεί το Twitter.
Αν και περίμενα ότι το facebook θα είναι πολύ πιο μπροστά από τα άλλα social media, πραγματικά μένω έκπληκτος που βλέπω το twitter τόσο πίσω σε σχέση με το linkedin. Αυτό αποδεικνύει επίσης ότι το twitter έχει πολύ δρόμο ακόμη μπροστά του μέχρι να πείσει τους μικροεπιχειρηματίες ότι μπορεί να αποδώσει.
Σχετικά άρθρα: