Είναι συνηθισμένο τα τελευταία χρόνια να ψάχνουμε στο internet για να βρούμε διάφορες πληροφορίες πριν προβούμε στην αγορά ενός προϊόντος. Οι περισσότεροι καταναλωτές πλέον ψάχνουν online για να βρουν πληροφορίες πάνω σε αυτοκίνητα, υπολογιστές, ρούχα, παιχνίδια κλπ. Είναι λοιπόν άξιο απορίας, που ψάχνουν οι καταναλωτές να βρουν αυτές τις πληροφορίες. Την απάντηση έρχεται να δώσει η LightSpeed Research.
Στην πρόσφατη έρευνα της, η LightSpeed Research απέδειξε ότι τα Social Media είναι ο τελευταίος τόπος που ψάχνει να βρει ο κόσμος πληροφορίες για προϊόντα, ενώ στην κορυφή έρχονται οι μηχανές αναζήτησης όπως το Google.
Βέβαια αυτή η έρευνα προκαλεί αρκετά ερωτήματα στους Internet Marketers για το αν αξίζει να προωθούμε προϊόντα στο Facebook με Ads ή να κάνουμε καμπάνιες. Σε παλαιότερες έρευνες, τα Facebook ads έχουν αποδειχτεί πέταμα χρημάτων σε σχέση με το Google Adwords. Ο λόγος είναι επειδή οι χρήστες που βρίσκονται στα Social Media είναι για να μιλήσουν με τους φίλους τους και όχι να αναζητήσουν ή να βρουν προϊόντα. Ένας ακόμη βασικός λόγος που τα Social Media δεν έχουν ακόμη επιτυχία σε αυτό τον τομέα, είναι επειδή δεν έχουν φτιαχτεί για αναζήτηση προϊόντων. Δεν μπορεί επομένως ο χρήστης να πληκτρολογήσει ένα προϊόν και να του εμφανίσει αποτελέσματα. Παρότι όμως δεν έχουν ιδιαίτερη επιτυχία στην αναζήτηση προϊόντων, θα εμπιστευόμουν περισσότερο έναν φίλο μου στο Facebook αν μου έλεγε ότι το συγκεκριμένο προϊόν είναι καλύτερο από κάποιο άλλο και εδώ έρχεται η πραγματική δύναμη των Social Media.
Σημείωση: Μην βάζετε keywords στο πεδίο για το όνομα καθώς επίσης και links προς άσχετες ιστοσελίδες με τη θεματολογία του άρθρου. Οι διαχειριστές του ifeed θα μαρκάρουν αυτόματα αυτά τα σχόλια ως spam!
0