Το συγκεκριμένο ρητό είναι γνωστό στους περισσότερους μας. Αν και τις περισσότερες φορές κάτι τέτοιο δεν ισχύει, ας δούμε για ποιο λόγο δεν πρέπει να έχουν μεγάλες διαφοροποιήσεις οι τιμές μας με τους ανταγωνιστές μας.
Θεωρητικά σκεφτείτε ότι σας προσφέρουν δύο αυτοκίνητα. Ένα Mercendes και ένα Honda accord. Αν σας ρωτούσαν πιο θα διαλέγατε, η απάντηση των περισσότερων θα ήταν να τους χαρίσουν ένα Mercedes. Δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες για το ποιο είναι το καλύτερο αυτοκίνητο, μιας και το παράδειγμα έχει να κάνει με τον τρόπο αντίδρασης μας προς τα προϊόντα.
Εάν τώρα κάποιος εμφανιζόταν και σας πουλούσε μία ολοκαίνουρια Mercendes 1000 ευρώ πως θα αντιδρούσατε; Οι περισσότεροι μας δεν θα έκαναν καν αγορά, μιας και η τιμή είναι υπερβολικά μειωμένη και οι περισσότεροι θα πιστεύαμε ότι ίσως να ήταν κλεμμένοι ή ότι θα είχε κάποιο πρόβλημα για να είναι τόσο χαμηλή η τιμή.
Το ίδιο λοιπόν συμβαίνει σε όλα τα προϊόντα. Όταν λοιπόν μειώσουμε την τιμή εξαιρετικά χαμηλά σε σχέση με τον ανταγωνισμό, ο πελάτης κάνει ένα σύνολο από υποθέσεις. Συνήθως, οι καταναλωτές πιστεύουν ότι μειώνοντας την τιμή μειώνουμε απαραίτητα και την ποιότητα. Εάν ένα προϊόν έχει υψηλότερη τιμή, τότε έχει υψηλότερη ποιότητα. Μειώνοντας λοιπόν την τιμή ενός προϊόντος, είναι σαν να μειώνουμε την ποιότητα του, οπότε θα έπρεπε να είμαστε επιφυλακτική στην τιμολόγηση υπηρεσιών.
Σημείωση: Μην βάζετε keywords στο πεδίο για το όνομα καθώς επίσης και links προς άσχετες ιστοσελίδες με τη θεματολογία του άρθρου. Οι διαχειριστές του ifeed θα μαρκάρουν αυτόματα αυτά τα σχόλια ως spam!
0