Πολλοί επαγγελματίες αναζητούν τρόπους προβολής της ιστοσελίδας τους, των προϊόντων και υπηρεσιών τους, αλλά δεν γνωρίζουν τον τρόπο που μπορούν να το πετύχουν. Εμείς δημιουργήσαμε μια λίστα με 3+1 τρόπους που θα χαρίσουν προβολή στην ιστοσελίδα σας και στις υπηρεσίες που περιέχει.
Δημιουργία ομάδας LinkedIn
Το LinkedIn δεν προσφέρει μόνο την δυνατότητα να δημιουργήσετε μια ομάδα, αλλά ένα επαγγελματικό δίκτυο που θα παρέχει χρήσιμες πηγές πληροφοριών και θα βοηθήσει στην αύξηση των επισκέψεων της σελίδας σας με επακόλουθο την αύξηση των πωλήσεών σας. Σίγουρα το LinkedIn δεν προσφέρεται ως “έδαφος” που θα πραγματοποιηθούν επιθετικές πωλήσεις και χρειάζεται χρόνο και προσπάθεια για να λειτουργήσει. Οι συζητήσεις που θα πραγματοποιηθούν εντός της ομάδας σας θα ωφελήσουν την προσπάθεια σας και θα πετύχετε την δικτύωση με άλλους επαγγελματίες.
Με τη δύναμη του blogging…
Ενώ μπορεί να είναι δύσκολο να διαφημιστείτε σε ένα μέσο ενημέρωσης είναι πολύ πιο εύκολο και οικονομικό να το πράξετε μέσω του διαδικτύου. Βρίσκοντας 2-3 blogs, τα οποία είναι δημοφιλή και σχετίζονται με το προϊόν και τις υπηρεσίες σας μπορείτε να πετύχετε μια επιτυχημένη διαφήμιση με μηδενικό, σχεδόν, κόστος. Επικοινωνήστε με τον blogger και προσφέρετε τις ιδέες σας που θα βρουν ενδιαφέρον οι αναγνώστες του. Ενδεικτικά μπορείτε:
Ως κίνηση επιτυχημένης προσέγγισης δώστε δωρεάν δείγμα του προϊόντος ή των υπηρεσιών σας, το οποίο ο ιδιοκτήτης της σελίδας θα το κάνει δώρο στους αναγνώστες του. Πρόκειται για μια διαφορετική προσέγγιση που δεν θα βασίζεται μόνο σε πληροφορίες.
Προσφέρετε κάποιο άρθρο σας και εξηγήστε στον διαχειριστή γιατί είναι χρήσιμο για τους επισκέπτες της σελίδας. Σε αυτό το άρθρο θα διαφημίσετε τις υπηρεσίες σύμφωνα με τον τρόπο που έχει συμφωνηθεί.
Ζητήστε από τον blogger να του πάρετε μια συνέντευξη για την σελίδα σας. Οι αναγνώστες σας θα το βρουν ενδιαφέρον γιατί θα σας προσδώσει κύρος και ο πετυχημένος blogger θα αναδείξει περισσότερο την επιχείρησή του.
Δημιουργία βίντεο στο YouTube
Με περισσότερα από 800 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες το μήνα, το YouTube αποτελεί μια ισχυρή πλατφόρμα για την διαφήμιση μιας online επιχείρησης. Για να επιτύχετε μια πετυχημένη καμπάνια ακολουθήστε 3 σημαντικούς κανόνες του βίντεο μάρκετινγκ:
• Μια λέξη-κλειδί στον τίτλο
• Ένα σαφές διαφημιστικό μήνυμα (μην προσπαθήσετε να πετύχετε πάρα πολλά σε ένα βίντεο)
• Μια πρόσκληση για δράση (πείτε στον θεατή να κάνει κάτι, όπως την εγγραφή στο κανάλι σας)
Γράψτε ένα ebook
Ο στόχος δεν είναι η επίτευξη του κέρδους από τις πωλήσεις των βιβλίων, αλλά να το χρησιμοποιήσετε ως εργαλείο που θα οδηγήσει τους αναγνώστες να επιλέξουν την ιστοσελίδα σας για περισσότερες πληροφορίες. Το ebook μπορείτε να το προσφέρετε δωρεάν ή σε πολύ χαμηλό κόστος. Αν δεν έχετε συγγραφικές ικανότητες ή αρκετό χρόνο μπορείτε να αναθέσετε την συγγραφή του βιβλίου σε κάποιον επαγγελματία.
Το κόστος προβολής των παραπάνω τρόπων είναι πολύ χαμηλό και τις περισσότερες φορές επιτυγχάνεται δωρεάν. Το μόνο που απομένει είναι να αναλάβετε πρωτοβουλία και να “μπείτε” στο online marketing με μεθόδους, όπως οι παραπάνω, που χρησιμοποιούν οι καλύτεροι marketers.
Σημείωση: Μην βάζετε keywords στο πεδίο για το όνομα καθώς επίσης και links προς άσχετες ιστοσελίδες με τη θεματολογία του άρθρου. Οι διαχειριστές του ifeed θα μαρκάρουν αυτόματα αυτά τα σχόλια ως spam!
0