Καθώς η επιχείρηση σας αρχίζει να μεγαλώνει και εξελίσσεται, είναι απαραίτητο να έχετε ένα κατάλληλο πρόγραμμα τιμολόγησης. Ευτυχώς υπάρχουν αρκετά λογισμικά τιμολόγησης, τα οποία είναι διαθέσιμα στην αγορά. Επειδή είναι κατανοητό ότι η κάθε επιχείρηση έχει διαφορετικές ανάγκες, θα σας παρουσιάσω μία λίστα από 5 κορυφαία προγράμματα για τη δημιουργία τιμολογίων. Ας δούμε λοιπόν το κάθε ένα αναλυτικά:
1. CashBoard
Το CashBoard είναι ένα διάσημο εργαλείο, το οποίο είναι αρκετά ευέλικτο και εύκολο, το οποίο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί από ελεύθερους επαγγελματίες, μέχρι μεγάλες επιχειρήσεις. Εκτός από σύστημα τιμολόγησης, είναι και ένα ολιστικό σύστημα διαχείρισης και μπορεί να γίνει όσο απλό ή σύνθετο θέλετε να γίνει. Το CashBoard παρέχει δυνατότητα ενσωμάτωσης για smartphones και σύστημα online πληρωμών. Το CashBoard είναι ένα από τα πιο στιβαρά προγράμματα στην κατηγορία και κοστίζει 10$/μήνα.
2. LessAccounting
Το Less Accounting χαρακτηρίζεται από πολλούς ως ένα πρόγραμμα για αυτούς που μισούν τους αριθμούς. Το πρόγραμμα στέλνει και ανιχνεύει τα τιμολόγια για εσάς και κοστίζει 30$ το μήνα. Μέχρι στιγμής, είναι ένα απ’ τα πιο εύκολα πακέτα τιμολόγησης που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή.
3. SImplyBill
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα, σας δίνει τη δυνατότητα να κάνετε την επεξεργασία των δεμένων σας, μέσω ενός widget που μπορείτε να ενσωματώσετε στο desktop σας. Έχει αμέτρητα πρότυπα, τα οποία μπορούν να τροποποιηθούν ανάλογα με τις ανάγκες σας. Το κόστος του SimplyBill ξεκινάει από τα 5$ το μήνα και δίνεται η δυνατότητα για 30 ημέρες δοκιμαστικής περιόδου..
4. Freshbooks
To Freshbooks είναι αρκετά διάσημο σύστημα τιμολογίων και έχει αρκετά αξιόλογα χαρακτηριστικά, όπως support tickets, timesheets κλπ. Όπως και με το SimplyBill, υπάρχει δυνατότητα 30 ημερών δοκιμαστικής περιόδου.
5. Blinksale
Για τον ελεύθερο επαγγελματία, το Blinksale είναι ένα από τα καλύτερα πακέτα που υπάρχουν στην αγορά. Το συγκεκριμένο λογισμικό έχει css πρότυπα, τα οποία μπορείτε να τα τροποποιήσετε και να τα στείλετε αυτόματα μέσω του συστήματος που έχει για αυτόματη αποστολή. Το μεγαλύτερο πακέτο του κοστίζει 15$ το μήνα, είναι ίσως το καλύτερο που υπάρχει αυτή τη στιγμή και χρησιμοποιείται από μεγάλο εύρος ελεύθερων επαγγελματιών.
Έχετε να προτείνεται κάποιο άλλο invoicing σύστημα; θα χαρώ να ακούσω τις απόψεις σας.
Σημείωση: Μην βάζετε keywords στο πεδίο για το όνομα καθώς επίσης και links προς άσχετες ιστοσελίδες με τη θεματολογία του άρθρου. Οι διαχειριστές του ifeed θα μαρκάρουν αυτόματα αυτά τα σχόλια ως spam!
Να τονίσω βέβαια ότι αρκετοί από τους αυτοματισμούς και τις ενσωματώσεις με τράπεζες που παρέχουν τα συγκεκριμένα συστήματα, δεν κάνουν για την Ελλάδα. Ελπίδα μας είναι ότι σε κάποια φάση θα αποφασίσει η εφορία πως δεν είναι απαραίτητο να κρατάμε βιβλία και χειρόγραφα τιμολόγια και (επιτέλους) θα αρχίσουμε να μπαίνουμε στον κόσμο του διαδικτύου. Μέχρι τότε, απλά θα αναγκαστούμε να γράφουμε 😛