Σύμφωνα με έρευνα της SEMPO, η αγορά γύρω από το SEM (Search Engine Marketing) θα φτάσει περίπου στα 19,3 δις φέτος. Από αυτά, το 86% φαίνεται πως θα διοχετευτεί στο SEO. Μέχρι στιγμής, το SEO φαίνεται να είναι ο κύριος τρόπος διαφήμισης των περισσότερων που ασχολούνται με το internet marketing, αφού σχεδόν 9/10 το προτιμούν.
Η έρευνα έδειξε επίσης ότι οι περισσότερες διαδικτυακές επιχειρήσεις μισθώνουν εταιρίες seo για την διαδικτυακή τους καμπάνια κατά 3% περισσότερο από το 2010. Συγκεκριμένα, το 91% – 100% του προϋπολογισμού που πηγαίνει για seo, διατίθεται αποκλειστικά σε ειδικευμένες εταιρίες.
Σημείωση: Μην βάζετε keywords στο πεδίο για το όνομα καθώς επίσης και links προς άσχετες ιστοσελίδες με τη θεματολογία του άρθρου. Οι διαχειριστές του ifeed θα μαρκάρουν αυτόματα αυτά τα σχόλια ως spam!
0