Η διαδικτυακή διαφήμιση έχει περάσει από πολλά στάδια προκειμένου να φτάσει στο σημείο που βρίσκεται σήμερα και σίγουρα δεν έχει να κάνει απλά με τη δημιουργία banners που κάναμε στη δεκαετία του 1990.
Αρχικά η διαφήμιση είχε να κάνει κυρίως με τα print media (κάρτες, φυλλάδια, εφημερίδες, περιοδικά κλπ) και στη συνέχεια εμφανίστηκε και στα ραδιοτηλεοπτικά μέσα. Παρόλα αυτά, τα τελευταία χρόνια η διαφήμιση έχει αρχίσει να μεταφέρεται προς το διαδίκτυο, το οποίο φαίνεται να είναι μία εντελώς διαφορετική διάσταση.
Αυτή η αλλαγή έγινε φυσικά επειδή η τεχνολογία εξελίχθηκε και πήγε στο επόμενο στάδιο. Επίσης η χρήση του internet και η αγορά υπολογιστών, laptop, κινητών και tablets έγινε πολύ φθηνή, με αποτέλεσμα όλοι να έχουν διαδίκτυο και κάποια συσκευή που να μπορεί να συνδεθεί. Αυτό δείχνει σύμφωνα με μελέτες, ότι η διαδικτυακή διαφήμιση θα αναπτυχθεί τρεις φορές περισσότερο από την παραδοσιακή διαφήμιση.
Πρέπει επίσης να ομολογήσουμε ότι το διαδίκτυο έχει σχεδόν αμέτρητες πηγές ευκαιριών από διαφημιστικής πλευράς. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να δοκιμάσετε διαφορετική προσέγγιση για να στείλετε ένα συγκεκριμένο μήνυμα στην ομάδα που απευθύνεστε. Αυτός είναι άλλωστε και ο κύριος λόγους που αρκετές επιχειρήσεις μεταφέρουν μεγάλο μέρος του budget τους στην online διαφήμιση.
Πλεονεκτήματα της διαδικτυακής διαφήμισης
Το internet συνδυάζει ένα σύνολο από διαφορετικές οπτικές και για αυτό και το κάνουν τόσο πετυχημένο. Με λίγα λόγια το διαδικτυακό marketing είναι:
- Εύκολα ελέγξιμο
- Σας δίνει την ευκαιρία να καθορίσετε ακριβώς ποιες ομάδες θα στοχεύσετε.
- Μπορεί να αποκτήσετε κοινό πιο γρήγορα.
- Συνήθως έχει εκπληκτικά αποτελέσματα.
Ποια είναι τα κύρια μέσα που χρησιμοποιούμε για τη διαδικτυακή διαφήμιση;
Web banners
τα web banners είναι η πιο διάσημη και παλιά μέθοδος διαφήμισης στο internet. Αρχικά άρχισαν να γίνονται διάσημα γύρω στο 1994 και συνήθως είναι προωθητικές εικόνες σε GIF, JPEG ή PNG.
Text Links
Τα Text Links είναι συνήθως σλόγκαν ή call to action κείμενα, τα οποία έχουν link προς τη σελίδα του διαφημιζόμενου.
Email Marketing & Email Footers
Το email marketing έχει να κάνει με την αποστολή μαζικών μηνυμάτων προς ενδιαφερόμενους που έχουν εγγραφεί στη λίστα σας για νέα, προσφορές ή πληροφορίες. Από την άλλη τα email footers είναι οι διαφημίσεις που εμφανίζονται στο τέλος κάθε ηλεκτρονικού μηνύματος.
Πληρωμένα άρθρα, δημοσιεύσεις και reviews
Αυτά τα άρθρα γράφονται για να περιγράψουν πόσο καλή είναι μία εταιρεία ή ένα προϊόν.
PPC Ads
Αυτές είναι διαφημίσεις που εμφανίζονται με τη μορφή text links ή banners σε διάφορες σελίδες, μηχανές αναζήτησης ή social networks.
Τελειώνοντας…
Υπάρχει μία απλή αλήθεια και αυτή κρύβεται στο γεγονός ότι οι διαφημιστές πρέπει να πάνε εκεί που βρίσκονται οι πελάτες τους προκειμένου να πετύχουν. Ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι πηγαίνουν online για να διαβάσουν, να ακούσουν και να δουν τις πληροφορίες που τους ενδιαφέρουν. Το internet είναι χωρίς αμφιβολία το νέο περιβάλλον που βοηθά τις επιχειρήσεις να αναπτυχθούν και να βελτιωθούν, οπότε είναι ένα μέρος που σίγουρα θα θέλατε να είστε.
Σημείωση: Μην βάζετε keywords στο πεδίο για το όνομα καθώς επίσης και links προς άσχετες ιστοσελίδες με τη θεματολογία του άρθρου. Οι διαχειριστές του ifeed θα μαρκάρουν αυτόματα αυτά τα σχόλια ως spam!
0