Διαφορά Google Adwords & Facebook Ads

Το άρθρο δημοσιεύτηκε από τον Αλέξανδρος Ίτσιος

Ονομάζομαι Αλέξανδρος Ίτσιος και είμαι ο ιδρυτής της κοινότητας του ifeed. Eίμαι Co-founder της EnterLogic που ειδικεύεται κυρίως στο Internet Marketing. Σκοπός μου είναι να δείξω στον αρχάριο internet marketer, καθώς επίσης και τον επιχειρηματία που μόλις μπήκε στον χώρο του internet, πως να φτιάξει μια επικερδή διαδικτυακή επιχείρηση. Σε περίπτωση που θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μου, μπορείτε να με βρείτε στο Facebook, Twitter και Google Plus.


Υπάρχει αρκετά μεγάλη συζήτηση το τελευταίο διάστημα για τα οφέλη του Google adwords σε αντιδιαστολή με το facebook και το αντίστροφο. Η πραγματικότητα είναι ότι κανένα δεν είναι καλύτερο από το άλλο. Απλά απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό το καθένα.

Με λίγα λόγια όπως η κάθε διαφημιστική πλατφόρμα έχει το δικό της μέρος στην βιομηχανία της διαφήμισης, έτσι και οι δύο παραπάνω πλατφόρμες έχουν το δικό τους κοινό.

Διαφορές μεταξύ Google Adwords & Facebook Ads

Η διαφορά μεταξύ Facebook Ads και Google Adwords είναι ότι διαφέρουν στο χρόνο ολοκλήρωσης μιας δράσης. Το Google adwords είναι καλό για την ολοκλήρωση γρήγορων ενεργειών. Για παράδειγμα αν ένας πελάτης θέλει να αγοράσει ένα ρούχο μιας συγκεκριμένης μάρκας και εσείς πουλάτε το συγκεκριμένοα αντικείμενο, τότε σίγουρα μπορείτε να εκπληρώσετε την επιθυμία του συγκεκριμένου πελάτη.

Το κακό με το Google adwords είναι ότι οι περισσότεροι ξοδεύουν χρήματα σε keywords που έχουν να κάνουν με έρευνα και όχι με αγορές. Αν για παράδειγμα κάποιος ψάχνει για τις καλύτερες μάρκες παπουτσιών, τότε πιθανότατα δεν ενδιαφέρεται να αγοράσει, αλλά να εκπαιδευτεί. Από την άλλη αν κάποιος ψάχνει μία συγκεκριμένη μάρκα και μοντέλο, το πιο πιθανό είναι ότι θέλει να προβεί σε αγορά. Με λίγα λόγια, συνήθως δεν θέλετε να πληρώσετε για keywords που έχουν να κάνουν με έρευνα.

Το Facebook από την άλλη μπορεί να λειτουργήσει εντελώς διαφορετικά και να σας βοηθήσει να φτιάξετε το brand σας. Αυτό λειτουργεί εξαιρετικά καλά στις περιπτώσεις που θέλετε να προωθήσετε μία τοπική επιχείρηση (π.χ. εστιατόριο ή πιτσαρία). Εν συντομία λοιπόν, το facebook είναι πολύ καλύτερο για το χτίσιμο ενός brand name, ιδιαίτερα αν πρόκειται για τοπική επιχείρηση. Το google adwords από την άλλη, είναι τις περισσότερες φορές ανούσιο για τη δημιουργία brand name, οπότε καλό θα ήταν να αποφεύγεται.

Ποιο θα έπρεπε να επιλέξουμε;

Όπως καταλαβαίνουμε, το καθένα απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό και καλό θα ήταν να τα προσεγγίσουμε διαφορετικά. Χρησιμοποιώντας τη δύναμη που έχουν και οι δύο αυτές πλατφόρμες, μπορούμε να φέρουμε πραγματικά εκπληκτικά αποτελέσματα στην επιχείρηση μας.

 


Σημείωση: Μην βάζετε keywords στο πεδίο για το όνομα καθώς επίσης και links προς άσχετες ιστοσελίδες με τη θεματολογία του άρθρου. Οι διαχειριστές του ifeed θα μαρκάρουν αυτόματα αυτά τα σχόλια ως spam!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Αποκτήστε τα Παρακάτω Δύο
ΔΩΡΕΑΝ Ebook

seo ebook

Τα συγκεκριμένα ebook θα σας αποκαλύψουν κάποια από τα μεγαλύτερα μυστικά για να αυξήσετε τις θέσεις σας στο Google, καθώς επίσης και τα έσοδα σας μέσω internet!!!

  • Ανεβείτε Εύκολα Στο Google
  • Αποκτήστε Υψηλή Επισκεψιμότητα
  • Κερδίστε Περισσότερα Χρήματα

Εγγραφείτε στο Εβδομαδιαίο NEWSLETTER

&

Αποκτήστε ΔΩΡΕΑΝ το SEO Ebook
"Αποτελεσματικό Link Building" & το Ebook "Χρήματα Μέσω Internet".