Όταν σκέφτεστε πως θα στήσετε την Internet Marketing στρατηγική σας, υπάρχουν ουσιαστικά τρεις τύποι περιεχομένου που πρέπει να δημιουργήσουμε. Αυτοί οι τύποι είναι:
- Κείμενο
- Media (εικόνα ή ήχος)
- Μικροπεριεχόμενο
Κειμενικό Περιεχόμενο
Το κειμενικό περιεχόμενο είναι προφανές και είναι ουσιαστικά οτιδήποτε έχει να κάνει με τη χρήση κειμένου ώστε να επωφεληθούμε από τα οργανικά αποτελέσματα της Google. Έτσι φέρνουμε ενδιαφερόμενους που τους απασχολούν οι υπηρεσίες ή τα προϊόντα μας. Συνήθως το content marketing δεν γίνεται για να πουλήσουμε απευθείας και άμεσα προς το κοινό μας, αλλά για να επηρεάσουμε και να εκπαιδεύσουμε τους ενδιαφερόμενους μόλις αυτοί αποφασίσουν να αγοράσουν.
Εικόνα ή Ήχος
Σίγουρα δεν μπορούμε να διαφωνήσουμε για τη δύναμη που έχει μία εικόνα ή ένα βίντεο. Για την ακρίβεια οι άνθρωποι προτιμούν να βλέπουν βλέπουν και να ακούνε εικόνες για αυτό και το video marketing έχει ανέβει τα τελευταία χρόνια και πραγματικά θα εξελιχθεί σε ένα από τα μεγαλύτερα μέσα προώθησης του brand μιας επιχείρησης.
Μικροπεριεχόμενο
Το αντίστροφο με το κανονικό περιεχόμενο που δημοσιεύουμε στο blog μας, το μικροπεριεχόμενο ουσιαστικά μας παρουσιάζει σύντομες περιγραφές, εικόνες κλπ, τα οποία προσελκύουν την προσοχή μας και οδηγούν περισσότερους επισκέπτες προς την ιστοσελίδα μας. Αυτή η μορφή περιεχομένου κιόλας είναι η πιο εύκολη για να δημιουργηθεί, μιας και χρειάζεται μία ή δύο γραμμές για να ολοκληρωθεί.
Το μικροπεριεχόμενο έχει ιδιαίτερη αξία μιας και η χρήση των κινητών συσκευών έχουν κάνει τη χρήση του διαδεδομένη. Πιο κάτω μπορείτε να δείτε επίσης και ένα infographic το οποίο παρουσιάζει πόσο σημαντικές είναι οι κινητές συσκευές και πόσο θα επηρεάσουν τον τρόπο που λειτουργεί το online marketing.
Σημείωση: Μην βάζετε keywords στο πεδίο για το όνομα καθώς επίσης και links προς άσχετες ιστοσελίδες με τη θεματολογία του άρθρου. Οι διαχειριστές του ifeed θα μαρκάρουν αυτόματα αυτά τα σχόλια ως spam!
0