Digital Marketing – Τι περιεχόμενο πρέπει να έχουμε;

Το άρθρο δημοσιεύτηκε από τον Αλέξανδρος Ίτσιος

Ονομάζομαι Αλέξανδρος Ίτσιος και είμαι ο ιδρυτής της κοινότητας του ifeed. Eίμαι Co-founder της EnterLogic που ειδικεύεται κυρίως στην κατασκευη e shop, ενώ οι ιστοσελίδες seo projects & supremo hosting προσφέρουν υπηρεσίες SEO και φιλοξενίας ιστοσελίδων αντίστοιχα. Σκοπός μου είναι να δείξω στον αρχάριο internet marketer, καθώς επίσης και τον επιχειρηματία που μόλις μπήκε στον χώρο του internet, πως να φτιάξει μια επικερδή διαδικτυακή επιχείρηση. Σε περίπτωση που θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μου, μπορείτε να με βρείτε στο Facebook, Twitter και Google Plus.


Όταν σκέφτεστε πως θα στήσετε την Internet Marketing στρατηγική σας, υπάρχουν ουσιαστικά τρεις τύποι περιεχομένου που πρέπει να δημιουργήσουμε. Αυτοί οι τύποι είναι:

  • Κείμενο
  • Media (εικόνα ή ήχος)
  • Μικροπεριεχόμενο

Κειμενικό Περιεχόμενο

Το κειμενικό περιεχόμενο είναι προφανές και είναι ουσιαστικά οτιδήποτε έχει να κάνει με τη χρήση κειμένου ώστε να επωφεληθούμε από τα οργανικά αποτελέσματα της Google. Έτσι φέρνουμε ενδιαφερόμενους που τους απασχολούν οι υπηρεσίες ή τα προϊόντα μας. Συνήθως το content marketing δεν γίνεται για να πουλήσουμε απευθείας και άμεσα προς το κοινό μας, αλλά για να επηρεάσουμε και να εκπαιδεύσουμε τους ενδιαφερόμενους μόλις αυτοί αποφασίσουν να αγοράσουν.

Εικόνα ή Ήχος

Σίγουρα δεν μπορούμε να διαφωνήσουμε για τη δύναμη που έχει μία εικόνα ή ένα βίντεο. Για την ακρίβεια οι άνθρωποι προτιμούν να βλέπουν βλέπουν και να ακούνε εικόνες για αυτό και το video marketing έχει ανέβει τα τελευταία χρόνια και πραγματικά θα εξελιχθεί σε ένα από τα μεγαλύτερα μέσα προώθησης του brand μιας επιχείρησης.

Μικροπεριεχόμενο

Το αντίστροφο με το κανονικό περιεχόμενο που δημοσιεύουμε στο blog μας, το μικροπεριεχόμενο ουσιαστικά μας παρουσιάζει σύντομες περιγραφές, εικόνες κλπ, τα οποία προσελκύουν την προσοχή μας και οδηγούν περισσότερους επισκέπτες προς την ιστοσελίδα μας. Αυτή η μορφή περιεχομένου κιόλας είναι η πιο εύκολη για να δημιουργηθεί, μιας και χρειάζεται μία ή δύο γραμμές για να ολοκληρωθεί.

Το μικροπεριεχόμενο έχει ιδιαίτερη αξία μιας και η χρήση των κινητών συσκευών έχουν κάνει τη χρήση του διαδεδομένη. Πιο κάτω μπορείτε να δείτε επίσης και ένα infographic το οποίο παρουσιάζει πόσο σημαντικές είναι οι κινητές συσκευές και πόσο θα επηρεάσουν τον τρόπο που λειτουργεί το online marketing.

digital marketing trio

 

Πηγή InfoGraphic


Σημείωση: Μην βάζετε keywords στο πεδίο για το όνομα καθώς επίσης και links προς άσχετες ιστοσελίδες με τη θεματολογία του άρθρου. Οι διαχειριστές του ifeed θα μαρκάρουν αυτόματα αυτά τα σχόλια ως spam!

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code class="" title="" data-url=""> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong> <pre class="" title="" data-url=""> <span class="" title="" data-url="">

Αποκτήστε τα Παρακάτω Δύο
ΔΩΡΕΑΝ Ebook

seo ebook

Τα συγκεκριμένα ebook θα σας αποκαλύψουν κάποια από τα μεγαλύτερα μυστικά για να αυξήσετε τις θέσεις σας στο Google, καθώς επίσης και τα έσοδα σας μέσω internet!!!

  • Ανεβείτε Εύκολα Στο Google
  • Αποκτήστε Υψηλή Επισκεψιμότητα
  • Κερδίστε Περισσότερα Χρήματα

Εγγραφείτε στο Εβδομαδιαίο NEWSLETTER

&

Αποκτήστε ΔΩΡΕΑΝ το SEO Ebook
"Αποτελεσματικό Link Building" & το Ebook "Χρήματα Μέσω Internet".