Μύθος 1 – Το online marketing καλό θα ήταν να γίνεται από ειδικούς
Σίγουρα έχετε πολλά που πρέπει να ξέρετε, παρόλα αυτά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα έπρεπε να έχετε καμία απολύτως συμμετοχή. Ένας καλός συνεργάτης θα σας μάθει τα βασικά, προκειμένου να ξέρετε για ποιο πράγμα πληρώνετε και τι μπορείτε να κάνετε και μόνος σας για να βελτιώσετε την online marketing καμπάνια σας.
Μύθος 2 – Το Facebook απευθύνεται σε έφηβους κυρίως, οπότε δεν χρειάζεται να ασχοληθείτε.
Για να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα, υπάρχουν άτομα όλων των ηλικιών στο Facebook. Τα social media είναι παντού στις μέρες μας και ιστοσελίδες όπως το linkedin μπορούν να είναι εκπληκτικά για να επεκτείνετε τους πελάτες σας.
Μύθος 3 – Το site σας πρέπει να φτιαχτεί σύμφωνα με τις προϋποθέσεις που ορίζει το Google.
Έχοντας υπόψη ότι η Google είναι η κύρια μηχανή αναζήτησης στην Ελλάδα και γενικ;ότερα στον κόσμο, είναι φυσικό να δίνουμε κάποια βάση σε αυτά που λέει, προκειμένου να βελτιστοποιήσουμε την ιστοσελίδα μας, παρόλα αυτά, σκοπός σας θα έπρεπε να είναι να είναι πιο προσιτή προς τους ανθρώπους.
Μύθος 4 – Χρειάζεται πολύ traffic για να βγάλετε χρήματα.
Όπως έχω αναφέρει αρκετές φορές, η επισκεψιμότητα είναι αρκετά σημαντικός παράγοντας, παρόλα αυτά είναι σημαντικό να απευθύνεστε στο κατάλληλο κοινό. Με λίγα λόγια καλύτερα να έχετε στοχευμένο κοινό, παρά πολλούς επισκέπτες.
Μύθος 5 – Η ιστοσελίδα σας πρέπει να είναι σαν όμορφο φυλλάδιο ή σαν επαγγελματική κάρτα.
Αυτό φυσικά είναι μία απαρχαιωμένη μέθοδος σκέψης. Οι σημερινές σελίδες σίγουρα θα έπρεπ να έχουν χρήσιμη πληροφορία, αλλά θα έπρεπε επίσης να έχει νέα και να ενσωματώνει τα social media.
Μύθος 6 – Το internet marketing είναι κάτι που γίνεται μία φορά.
Αυτό ξεκινά με την πεποίθηση ότι το μόνο που χρειάζεστε είναι μία εκπληκτική ιστοσελίδα, η οποία θα κατακτήσει το internet. Αυτό δεν είναι είναι κακή αρχή, αλλά για να καταφέρετε να φέρετε πελάτες στην ιστοσελίδα σας, είναι απαραίτητο να δουλεύετε συνέχεια για να φέρετε κόσμο.
Σημείωση: Μην βάζετε keywords στο πεδίο για το όνομα καθώς επίσης και links προς άσχετες ιστοσελίδες με τη θεματολογία του άρθρου. Οι διαχειριστές του ifeed θα μαρκάρουν αυτόματα αυτά τα σχόλια ως spam!
Πάρα πολύ άρθρο και σωστός χαρακτηρισμός του ως μύθοι. Ποιο να πρωτοπιάσω από αυτά που είπε. Το 1, ειδικός κανείς δεν γεννιέται όλοι σιγά σιγά μαθαίνουμε, το θέμα είναι να υπάρχει όρεξη για να μάθεις.
2. Το facebook απευθύνεται σε όλους, εδώ που λέει ο λόγος και η “γιαγια” μου έχει. Είναι από τις πιο αποτελεσματικές πλατφόρμες για προώθηση.
6. Με το makreting ασχολείσαι πάντα και παντού αν θες να είσαι αποτελεσματικός.
Ειδικα στο facebook, υπαρχουν πολλες σελιδες που το μονο traffic source τους ειναι το facebook και λενε οτι μονο εφηβους, για γελια.
Όσον αφορά το facebook δεν είναι και τελείως λάθος ο “μύθος”. Το ότι δεν είναι οι χρήστες μόνο έφηβοι δε σημαίνει πως μπορείς να προωθείς τα πάντα. Επειδή έχει και ηλικιωμένους η προώθηση φαρμάκων για την πρεσβυωπία δε θα έχει αποτέλεσμα, ούτε επίσης ο βιομήχανος θα ψάξει πρώτες ύλες στο facebook. Αντίθετα απόλυτη επιτυχία έχει η προώθηση ηλίθιων άρθρων (που συνήθως περιέχουν τη λέξη “σοκ”) και κειμένων του στύλ “οι hackers έχουν γραφτεί στο facebook” 😛