Σε αρκετές δημοσιεύσεις έχω αναφέρει ότι το conversion από τα social media είναι συνήθως χαμηλό ή αν είναι αποδοτικό όπως άλλες πηγές επισκεψιμότητας. Πρόσφατα σε μια έρευνα της SeeWhy, έγινε έρευνα για το ποια online μέθοδος είναι αποδοτική ως προς το conversion. Μέχρι στιγμής το Email Marketing φαίνεται να είναι η πιο αποδοτική μέθοδος με conversion της τάξης του 67.37%! Μεγάλη έκπληξη προκάλεσε το display network, το οποίο όπως βλέπουμε έχει μόνο 0.53%, πράγμα που σημαίνει ότι είναι λιγότερο αποδοτικό και από τα Social Media.
Παρότι το email marketing φαίνεται να είναι μπροστά σε αυτή την έρευνα, δεν σημαίνει ότι είναι αποδοτικό για όλες τις μεθόδους. Η έρευνα έγινε σε δείγμα 60000 ηλεκτρονικών συναλλαγών σε διάφορα sites.
Σημείωση: Μην βάζετε keywords στο πεδίο για το όνομα καθώς επίσης και links προς άσχετες ιστοσελίδες με τη θεματολογία του άρθρου. Οι διαχειριστές του ifeed θα μαρκάρουν αυτόματα αυτά τα σχόλια ως spam!
Προσωπικά, δεν πολυεμπιστεύομαι αυτό τον τρόπο προώθησης.
Συχνά το email marketing καταλήγει σε spam, το οποίο μπορεί να σου προκαλέσει σοβαρά προβλήματα.
Και πλέον, δεν είναι λίγοι αυτοί, οι οποίοι το “κυνηγάνε”…
Μπορεί να έχει αποτέλεσμα, αλλά θεωρώ, ότι απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή!
Βέβαια να τονίσω ότι η εταιρία που έκανε την έρευνα, ασχολείται κυρίως με email marketing και social media marketing. Σίγουρα μπορεί να καταλήξει σε spam, αλλά υπάρχουν αξιόπιστες εταιρίες για να τρέξεις καμπάνιες email marketing.
Εάν ασχολείται με email marketing, λογικό μου φαίνεται το αποτέλεσμα…
Στο email μου, συνεχώς λαμβάνω μηνύματα από ξένες εταιρείες προώθησης. Στην Ελλάδα, υπάρχουν αξιόπιστες εταιρείες, ή προς το παρόν δεν είναι τόσο διαδεδομένο;
Για Ελλάδα δεν ξέρω, αλλά αν ενδιαφέρεσαι για εξωτερικό, μπορείς να δεις τις παρακάτω:
http://www.benchmarkemail.com/
http://www.pinpointe.com/
http://www.constantcontact.com/index.jsp