Κοιτάζοντας και Αναλύοντας τη Μηχανή Αναζήτησης του Twitter

Το άρθρο δημοσιεύτηκε από τον Αλέξανδρος Ίτσιος

Ονομάζομαι Αλέξανδρος Ίτσιος και είμαι ο ιδρυτής της κοινότητας του ifeed. Eίμαι Co-founder της EnterLogic που ειδικεύεται κυρίως στην κατασκευη e shop, ενώ οι ιστοσελίδες seo projects & supremo hosting προσφέρουν υπηρεσίες SEO και φιλοξενίας ιστοσελίδων αντίστοιχα. Σκοπός μου είναι να δείξω στον αρχάριο internet marketer, καθώς επίσης και τον επιχειρηματία που μόλις μπήκε στον χώρο του internet, πως να φτιάξει μια επικερδή διαδικτυακή επιχείρηση. Σε περίπτωση που θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μου, μπορείτε να με βρείτε στο Facebook, Twitter και Google Plus.


Όπως παρατηρήσατε, το τελευταίο διάστημα ήμουν αρκετά σιωπηλός και δεν έγραψα τίποτα καινούριο στο ifeed. Ο λόγος δεν ήταν άλλος μιας και αφιέρωσα μερικές μέρες στο Twitter και την ενσωματωμένη μηχανή αναζήτησης που έχει. Πριν συνεχίσω, θα ήθελα να αναλύσω κάποια πράγματα για το Twitter και τι είναι το καθένα.

Twitter Search Engine

Το Twitter έχει ενσωματωμένη μηχανή αναζήτησης, στην οποία ο κάθε χρήστης έχει τη δυνατότητα να αναζητήσεις hashtags ή κανονικές λέξεις – φράσεις κλειδιά. Τα αποτελέσματα που παρουσιάζονται διακρίνονται σε δύο κατηγορίες. Η μία κατηγορία παρουσιάζει τα top tweets και η δεύτερη παρουσιάζει όλα τα tweets, ενώ αν είστε συνδεδεμένος, υπάρχει και μία τρίτη επιλογή που παρουσιάζει tweets από άτομα που ακολουθείτε μόνο. Αυτό γίνεται για να διακριθούν τα καλύτερα και πιο ενδιαφέροντα tweets. Με λίγα λόγια αν αναζητήσετε για weight loss, θα παρουσιαστούν στην επιλογή με τα top κάποια tweets, που ο αλγόριθμος τα θεωρεί καλύτερα.

Γιατί θα έπρεπε να μας ενδιαφέρει κάτι τέτοιο;

Σε αντίθεση με το Facebook που δεν μπορούμε να κάνουμε σοβαρή αναζήτηση, το Twitter έχει όλες τις προϋποθέσεις μιας σύγχρονης μηχανής αναζήτησης. Έτσι λοιπόν κάποιος που χρησιμοποιεί το Twitter, μπορεί να ψάξει για ένα προϊόν ή υπηρεσία μέσα σε αυτό. Φυσικά στην Ελλάδα δεν το χρησιμοποιούμε αρκετά ακόμη, αλλά σε περίπτωση που θέλουμε να κάνουμε affiliate marketing σε χώρες όπως Αμερική κλπ, τότε είναι σίγουρα κάτι που μας ενδιαφέρει, μιας και μπορούμε να προωθήσουμε εύκολα οτιδήποτε μέσα από αυτό.

Πως λειτουργεί ο αλγόριθμος;

Όπως όλες οι μηχανές αναζήτησης, έτσι και το Twitter λειτουργεί με βάση κάποιον αλγόριθμο. Η διαφορά είναι ότι σε αντίθεση με το Google, εδώ είναι πιο απλός και εύκολα μπορούμε να προωθήσουμε κάτι. Για παράδειγμα ο πιο σημαντικός παράγοντας, είναι η χρονολογία που έγινε το Tweet. Είτε πρόκειται για τα Top, είτε για Όλα τα tweets, το Twitter παρουσιάζει τα πιο πρόσφατα. Οπότε βασικός παράγοντας είναι να κάνουμε post τα tweets που μας ενδιαφέρουν συχνά. Αυτό μπορεί να γίνει με κάποιο plugin, όπως το Tweet Old Posts, αν και δεν λειτουργεί τόσο καλά μερικές φορές. Οι άλλοι παράγοντας του αλγόριθμου που θα σας εμφανίσουν στα top tweets ή όχι, βασίζονται στο γεγονός αν το tweet σας έγινε retweet από άλλους χρήστες και πόσες φορές. Επίσης αν είναι favorite, μετράει και αυτό στο αν θα εμφανιστεί ή όχι. Άλλοι παράγοντες περιλαμβάνουν ποιος έκανε το tweet ή το ίδιο το tweet. Για παράδειγμα, στην περίπτωση διάσημου προσώπου του εξωτερικού, το Tweet του εμφανιζόταν στην πρώτη θέση, παρότι ήταν μήνες παλιό. Είχε 450 retweets και 200+ favorites. Επίσης είχε πάνω από 450.000 followers. Οπότε σε αυτή την περίπτωση, το πρώτο αποτέλεσμα ήταν σταθερά δικό του, άσχετα με τη χρονολογία!

Τελειώνοντας

Το Twitter πιθανότατα να είναι μία αρκετά επικερδής μορφή προώθησης των υπηρεσιών ή των προϊόντων μας, μιας και μπορούμε να προωθήσουμε προϊόντα ή υπηρεσίες μέσα από τον αλγόριθμο της. Σε αντίθεση με το Google, ο αλγόριθμος της είναι πιο απλός και με τα κατάλληλα εργαλεία πιθανότατα να μπορούμε να φέρουμε αρκετούς επισκέπτες και ενδιαφερόμενους στην ιστοσελίδα μας.


Σημείωση: Μην βάζετε keywords στο πεδίο για το όνομα καθώς επίσης και links προς άσχετες ιστοσελίδες με τη θεματολογία του άρθρου. Οι διαχειριστές του ifeed θα μαρκάρουν αυτόματα αυτά τα σχόλια ως spam!

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code class="" title="" data-url=""> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong> <pre class="" title="" data-url=""> <span class="" title="" data-url="">

Αποκτήστε τα Παρακάτω Δύο
ΔΩΡΕΑΝ Ebook

seo ebook

Τα συγκεκριμένα ebook θα σας αποκαλύψουν κάποια από τα μεγαλύτερα μυστικά για να αυξήσετε τις θέσεις σας στο Google, καθώς επίσης και τα έσοδα σας μέσω internet!!!

  • Ανεβείτε Εύκολα Στο Google
  • Αποκτήστε Υψηλή Επισκεψιμότητα
  • Κερδίστε Περισσότερα Χρήματα

Εγγραφείτε στο Εβδομαδιαίο NEWSLETTER

&

Αποκτήστε ΔΩΡΕΑΝ το SEO Ebook
"Αποτελεσματικό Link Building" & το Ebook "Χρήματα Μέσω Internet".