Λόγοι που το ηλεκτρονικό σας κατάστημα δεν κάνει πωλήσεις

Το άρθρο δημοσιεύτηκε από τον Αλέξανδρος Ίτσιος

Ονομάζομαι Αλέξανδρος Ίτσιος και είμαι ο ιδρυτής της κοινότητας του ifeed. Eίμαι Co-founder της EnterLogic που ειδικεύεται κυρίως στο Internet Marketing. Σκοπός μου είναι να δείξω στον αρχάριο internet marketer, καθώς επίσης και τον επιχειρηματία που μόλις μπήκε στον χώρο του internet, πως να φτιάξει μια επικερδή διαδικτυακή επιχείρηση. Σε περίπτωση που θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μου, μπορείτε να με βρείτε στο Facebook, Twitter και Google Plus.


Φτάσατε λοιπόν στο σημείο να φτιάξετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα και αποφασίσατε να ξεκινήσετε να το προωθείτε επιτυχώς, είτε μέσω των social media, είτε με SEM τακτικές. Παρότι έχετε λοιπόν αρκετούς στοχευμένους επισκέπτες, δεν έχετε αρκετούς πελάτες. Αυτό συνήθως οφείλεται σε φτωχή εμπειρία χρήστη από την ιστοσελίδα σας. Κάποια από τα πιο γνωστά προβλήματα που μπορεί να οδηγήσουν σε αυτό είναι κακή πλοήγηση, πολλά βήματα για checkout, υποχρεωτική εγγραφή πριν την παραγγελία και αργή φόρτωση της ιστοσελίδας. Ας δούμε κάποια από αυτά αναλυτικά.

e-commerce_in_greece

Δυσκολία στην διαδικασία της παραγγελίας

Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, ένα ποσοστό 66% εγκαταλείπει την διαδικασία παραγγελίας, πριν την ολοκληρώσει. Αυτό σημαίνει πως πάνω από τα 2/3 των ενδιαφερόμενων δεν αγοράζουν το αντικείμενο, παρότι το έχουν βάλει στο καλάθι τους. Αν και αυτό μπορεί να οφείλεται στο γεγονός ότι αλλάζουν γνώμη και τελικά εγκαταλείπουν, σίγουρα παίζει μεγάλο ρόλο η διαδικασία παραγγελίας. Ας δούμε λοιπόν τους κυριότερους παράγοντες που οδηγούν σε αυτή τη συμπεριφορά:

Υπάρχουν πολλά βήματα στη διαδικασία παραγγελίας. Όσα περισσότερα είναι τα βήματα, τόσο περισσότερες είναι οι πιθανότητες να μην αγοράσει κάποιος. Συνήθως οι περισσότερες ιστοσελίδες έχουν 5 βήματα. Καλό θα ήταν λοιπόν να μειωθούν σε όσο το δυνατόν λιγότερα.

Σε συνδυασμό με τα πολλά βήματα, έρχεται και η αναγκαιότητα εγγραφής των χρηστών πριν την παραγγελία. Σχεδόν όλα τα πρόσφατα συστήματα έχουν τη δυνατότητα να κάνετε παραγγελία χωρίς εγγραφή, πράγμα που μειώνει το ποσοστό εγκατάλειψης.

Φτωχή πλοήγηση

Ας υποθέσουμε ότι φτάνει ο ενδιαφερόμενος στην ιστοσελίδα σας και έχει στο νου του ακριβώς τι θέλει να αγοράσει. Παρόλα αυτά έρχεται αντιμέτωπος με ένα μπερδεμένο σύστημα πλοήγησης (menu) και η αναζήτηση βρίσκεται σε σημείο που δεν το παρατηρεί κάποιος. Ακόμη και αν το βρει όμως, μετά δεν ξέρει πως μπορεί να κάνει checkout. Όπως καταλαβαίνετε, η φτωχή πλοήγηση θα μειώσει κατά πολύ την πιθανότητα να αγοράσει κάποιος από το κατάστημα σας.

Αργός χρόνος απόκρισης της σελίδας (αργό φόρτωμα)

Σχεδόν ένας στους δύο χρήστες που μπαίνουν σε μια ιστοσελίδα, περιμένουν να φορτώσει σε λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα. Εάν η ιστοσελίδας παίρνει περισσότερο από 3 δευτερόλεπτα να φορτώσει, ένα 40% θα φύγει και για κάθε επιπλέον δευτερόλεπτο που περνά, η εμπειρία του χρήστη μειώνεται κατά 16%. Αν και το αργό φόρτωμα των ιστοσελίδων είναι κάτι που έχει πολυσυζητηθεί, αρκετές φορές ως webmasters το αγνοούμε.


Σημείωση: Μην βάζετε keywords στο πεδίο για το όνομα καθώς επίσης και links προς άσχετες ιστοσελίδες με τη θεματολογία του άρθρου. Οι διαχειριστές του ifeed θα μαρκάρουν αυτόματα αυτά τα σχόλια ως spam!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Αποκτήστε τα Παρακάτω Δύο
ΔΩΡΕΑΝ Ebook

seo ebook

Τα συγκεκριμένα ebook θα σας αποκαλύψουν κάποια από τα μεγαλύτερα μυστικά για να αυξήσετε τις θέσεις σας στο Google, καθώς επίσης και τα έσοδα σας μέσω internet!!!

  • Ανεβείτε Εύκολα Στο Google
  • Αποκτήστε Υψηλή Επισκεψιμότητα
  • Κερδίστε Περισσότερα Χρήματα

Εγγραφείτε στο Εβδομαδιαίο NEWSLETTER

&

Αποκτήστε ΔΩΡΕΑΝ το SEO Ebook
"Αποτελεσματικό Link Building" & το Ebook "Χρήματα Μέσω Internet".