Μία πρώτη ματιά στο νέο αλγόριθμο της Google

Το άρθρο δημοσιεύτηκε από τον Αλέξανδρος Ίτσιος

Ονομάζομαι Αλέξανδρος Ίτσιος και είμαι ο ιδρυτής της κοινότητας του ifeed. Eίμαι Co-founder της EnterLogic που ειδικεύεται κυρίως στο Internet Marketing. Σκοπός μου είναι να δείξω στον αρχάριο internet marketer, καθώς επίσης και τον επιχειρηματία που μόλις μπήκε στον χώρο του internet, πως να φτιάξει μια επικερδή διαδικτυακή επιχείρηση. Σε περίπτωση που θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μου, μπορείτε να με βρείτε στο Facebook, Twitter και Google Plus.


Το τελευταίο διάστημα η Google μας έχει συνηθίσει σε συνεχόμενες αλλαγές στον αλγόριθμο της. Ο λόγος είναι προφανής φυσικά, δεν είναι η ανάδειξη ποιοτικού περιεχομένου όπως έχει συνηθίσει να μας πιπιλά, αλλά το να απελπίσει τον κόσμο και να καταφύγει στο Google adwords. Αυτό το διάστημα λοιπόν έγιναν και γίνονται κάποιες αλλαγές και στην κυριολεξία έχουν έρθει τα πάνω κάτω. Ιστοσελίδες με πολυ καλά backlinks εξαφανίζονται και άλλες με λιγότερο ποιοτικά εμφανίζονται πιο ψηλά. Ας δούμε τι πρέπει να προσέξουμε λοιπόν.

Διαφοροποιείστε το anchor text σας.

Αυτό το λέγαμε και στο παρελθόν, παρόλα αυτά πλέον είναι ιδιαίτερα σημαντικό η διαφοροποίηση να γίνεται σε μεγάλο βαθμό. Δεν γνωρίζουμε ακόμη την ακριβής ποσόστωση που πρέπει να έχει το anchor text, παρόλα αυτά αυτό το διάστημα έχουμε καταφέρει να εμφανίσουμε ιστοσελίδες στις πρώτες θέσεις για όρους μέτριου ανταγωνισμού με ελάχιστο keyword targeting. Αυτό έχω παρατηρήσει ότι είναι ο νούμερο 1 παράγοντας για το αν η ιστοσελίδα μας θα έχει καλά αποτελέσματα ή για το αν θα εξαφανιστεί από το Google.

Διαφοροποιείστε το link building σας

Το 2008 αν θυμάμαι καλά, η Google εισήγαγε για ένα διάστημα έναν αλγόριθμο που έκανε τα αποτελέσματα να αλλάζουν κάθε μερικές ώρες. Αυτό οφείλεται πιθανώς στα διαφορετικά datacenters που υπάρχουν και από που αντλούνται τα δεδομένα κάθε φορά που κάποιος κάνει αναζήτηση. Παρόλα αυτά αυτό γίνεται μήνες τώρα, πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχει κάποια υπαιτιότητα. Με λίγα λόγια μπορεί να αναζητήσουμε κάποιον όρο και μετά από μερικές ώρες να είναι σε εντελώς διαφορετική θέση. Έτσι καλό θα ήταν να διαφοροποιήσουμε και το link buidling μας αρκετά, μιας και αν ισχύει αυτό, τότε αυτοί οι διαφορετικοί αλγόριθμοι, λαμβάνουν υπόψη τους διαφορετικούς παράγοντες κάθε φορά.

Επιστροφή στα παλιά

Αυτή τη στιγμή το ισχυρότερο όπλο με το οποίο μπορεί κάποιος να κινηθεί είναι το article marketing (guest posts, article directories κλπ), παρόλα αυτά παρατήρησα ότι τα blog comments και τα blog roll links μετράνε περισσότερο σε σχέση με τους προηγούμενους υποβαθμισμούς που είχαν υποστεί μέχρι πριν 1,5 χρόνο. Έτσι είναι η Google άλλωστε, μιας και μας έχει συνηθίσει στους κύκλους. Πότε μετράει περισσότερο το article marketing, πότε τα blog comments κλπ. Επομένως καλό θα ήταν να παίρνουμε links από οπουδήποτε μπορούμε.

Περάστε αργά τα links σε νέα και παλιά sites

Ο τίτλος πιστεύω ότι τα εξηγεί όλα. Δεν χρειάζεται να επεκταθούμε. Περάστε σταδιακά και διαφοροποιημένα τα links σας με τυχαία λογική. Για παράδειγμα σήμερα περάστε ένα άρθρο, αύριο κάντε μερικά bookmarks κοκ.

 


Σημείωση: Μην βάζετε keywords στο πεδίο για το όνομα καθώς επίσης και links προς άσχετες ιστοσελίδες με τη θεματολογία του άρθρου. Οι διαχειριστές του ifeed θα μαρκάρουν αυτόματα αυτά τα σχόλια ως spam!

4 Σχόλια στο Άρθρο “Μία πρώτη ματιά στο νέο αλγόριθμο της Google


  1. Βγάλτε μια άκρη γιατί τελευταία με την Google δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει.
    Είχα στείσει το link building για τα website μου που βρίσκοταν στις 5 πρώτες θέσεις, και μέσα σε μια εβδομάδα τα ψάνχω στις 5 πρώτες σελίδες!!

  2. Εξαιρετικό άρθρο. Νομίζω ότι η συμβουλή να περάσουμε τα links τυχαία και διαφοροποιημένα είναι πολύ καλή. Και βέβαια προσοχή στα anchor text. Μην χρησιμοποιούμε συνέχεια το ίδιο, μπορούμε να χρησιμοποιούμε παραλλαγές του keyword. Βέβαια η καλύτερη προσέγγιση είναι να δημιουργούμε πολύ ενδιαφέρον περιεχόμενο το οποία να οδηγεί σε φυσικά backlinks, αυτή είναι η καλύτερη και αποτελεσματικότερη προσέγγιση. Στην πράξη πάντως είναι πολύ δύσκολο κάτι τέτοιο.

  3. TheSEOpartners on said:

    Ένα λάθος που κάνει συχνά ο κόσμος, είναι η μη διαφοροποίηση των anchor texts. Πρέπει τα backlinks να δημιουργούνται με τέτοιον τρόπο ώστε να φαίνονται 100% natural. Ένα πολύ σημαντικό στοιχείο του link building. Άλλο ένα και φυσικά επίσης σημαντικό είναι η ταχύτητα δημιουργίας των backlinks. Θέλει μεθοδικότητα, σταθερές ημερήσιες ενέργειες και καθημερινό reporting για ένα σωστό αποτέλεσμα.

  4. grigoris on said:

    πολυ ωραίο άρθρο! αυτό που είναι το πιο δύσκολο από μεριάς μας είναι ότι πρέπει να χτίσεις συνδέσμους σε ιστοσελίδες με σχετικό περιεχόμενο δηλαδή εάν έχεις ιστοσελίδα με μηχανοκινηση άντε να χτίσεις συνδέσμους σε ανταγωνιστικες σελίδες!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Αποκτήστε τα Παρακάτω Δύο
ΔΩΡΕΑΝ Ebook

seo ebook

Τα συγκεκριμένα ebook θα σας αποκαλύψουν κάποια από τα μεγαλύτερα μυστικά για να αυξήσετε τις θέσεις σας στο Google, καθώς επίσης και τα έσοδα σας μέσω internet!!!

  • Ανεβείτε Εύκολα Στο Google
  • Αποκτήστε Υψηλή Επισκεψιμότητα
  • Κερδίστε Περισσότερα Χρήματα

Εγγραφείτε στο Εβδομαδιαίο NEWSLETTER

&

Αποκτήστε ΔΩΡΕΑΝ το SEO Ebook
"Αποτελεσματικό Link Building" & το Ebook "Χρήματα Μέσω Internet".