Πρόσφατα διάβασα μια έρευνα από τη Network Solutions, ότι το 9% των μικρών επιχειρηματιών στην Αμερική περνάνε όλο και λιγότερο χρόνο στην ιστοσελίδα τους ή την παραμελούν εντελώς για να ασχοληθούν αποκλειστικά με το Facebook ή/και το Twitter. Με τον ρυθμό που εξελίσσεται το Facebook, οι περισσότεροι επαγγελματίες προσπαθούν να διαφημιστούν ή να κερδίσουν από αυτό χωρίς την ύπαρξη ιστοσελίδας ή δεν τους ενδιαφέρει να μεταφέρουν επισκέπτες προς την ιστοσελίδα ή το blog τους.
Αν και είμαι ένθερμος υποστηρικτής των Social Media, η άποψη μου είναι ότι δεν θα έπρεπε σε καμία περίπτωση να μπούμε στη λογική που μπαίνουν οι περισσότερες μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Ο λόγος είναι απλός. Αν οι πωλήσεις μας βασίζονται αποκλειστικά στο Facebook ή στο Twitter, σε περίπτωση που αυτές οι ιστοσελίδες κλείσουν ή κλειδώσουν τον λογαριασμό μας, τότε έχουμε χάσει το μοναδικό τρόπο διαδικτυακής διαφήμισης.
Ως επαγγελματίες, πρέπει να έχουμε πάντα στο νου μας να μεταφέρουμε τους εν δυνάμει πελάτες στην ιστοσελίδα μας ή στο blog μας, το οποίο μας ανήκει και είναι ιδιοκτησία μας. Έχοντας μια ιστοσελίδα ή ένα blog, δεν έχουμε φόβο αν θα τερματίσουν τον λογαριασμό μας ή μέχρι πότε θα υπάρχει το Twitter ή το Facebook. Αυτό που συμβουλεύω πάντα στους φίλους ή στους πελάτες μου, είναι να έχετε μία ιστοσελίδα ως το «Σπίτι» σας, στο οποίο θα διοχετεύετε τους επισκέπτες σας.
Σημείωση: Μην βάζετε keywords στο πεδίο για το όνομα καθώς επίσης και links προς άσχετες ιστοσελίδες με τη θεματολογία του άρθρου. Οι διαχειριστές του ifeed θα μαρκάρουν αυτόματα αυτά τα σχόλια ως spam!
Ωραίο άρθρο και βίντεο.
θα ήθελα επίσης να τονίσω ότι όπως τα περισσότερα πράγματα, έτσι και το internet marketing, έχει σημασία οι προτεραιότητες. To Facebook και το twitter, δεν είναι σελίδες μας, αλλά απλά “μισθώνουμε” χώρο σε αυτές. Στη δική μας η ιστοσελίδα μπορούμε να έχουμε τους δικούς μας κανόνες.
Επίσης, το Facebook είναι ένα social media. Όταν οι χρήστες είναι εκεί μέσα, δεν ψάχνουν να βρουν προϊόντα ή υπηρεσίες, αλλά μπαίνουν για να γνωρίσουν κόσμο.
Τέλος, η ιστοσελίδα μας μπορεί να έχει μεγαλύτερη seo αξία σε αντίθεση με το προφίλ μας ή τα fun pages στο Facebook.