Όταν πρόκειται για προϊόντα που θέλουν να αγοράσουν οι καταναλωτές, οι ανασκοπήσεις (reviews) από το internet φαίνεται να είναι αυτό που εμπιστεύονται περισσότερο οι καταναλωτές. Αυτή η έρευνα πραγματοποιήθηκε από τη Yahoo και η έρευνα λέγεται “The Long and Winding Road: Gamesmanship of Shopping”. Σύμφωνα με την νέα έρευνα, το 69% των ερωτηθέντων εμπιστεύεται περισσότερο το internet από τα offline μέσα, όπως η τηλεόραση και τα περιοδικά.
Το θετικό είναι ότι με το internet υπάρχει η δυνατότητα ο καταναλωτής να ψάξει αρκετά για ένα προϊόν πριν καταλήξει στην αγορά του. Η ενδεδειγμένη μέθοδος φυσικά είναι μέσα από τις μηχανές αναζήτησης ή από φίλους στα Social Media.
Αυτό που τονίζει επίσης η έρευνα είναι ότι η προώθηση των προϊόντων δεν είναι μονοδιάστατη πλέον, αλλά χρειάζεται πολύπλευρη προσέγγιση προκειμένου να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη του καταναλωτή.
Σημείωση: Μην βάζετε keywords στο πεδίο για το όνομα καθώς επίσης και links προς άσχετες ιστοσελίδες με τη θεματολογία του άρθρου. Οι διαχειριστές του ifeed θα μαρκάρουν αυτόματα αυτά τα σχόλια ως spam!
Η τηλεόραση συνήθως προβάλλει μόνο διαφημιστικές καταχωρήσεις και καθόλου τεχνικά χαρακτηριστικά, άρα δεν μπορούμε να κρίνουμε αντικειμενικά.
Τα περιοδικά ίσως έχουν άρθρα ή/και συγκριτικούς πίνακες με τεχνικά χαρακτηριστικά, αλλά και πάλι τα σχόλια των συντακτών μπορεί να κρύβουν
Το διαδίκτυο;
Η επικράτηση του διαδικτύου σαν μέσο έρευνας αγοράς δεν έγκειται μόνο στη διαδραστικότητά του, αλλά και στην αμεροληψία του:
Υπάρχουν ένα σωρό ανεξάρτητες κριτικές για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία σε forums, blogs και κοινωνικά δίκτυα.
Και ακόμα και αν κάποιες πηγές μεροληπτούν, είναι τέτοιο το πλήθος των πηγών και τόσο εύκολη η αναζήτησή τους ώστε μπορούμε να εξάγουμε ένα “αντικειμενικό” συμπέρασμα.