Πρόσφατα το Facebook Studio έκανε κάποιες δημοσιεύσεις σχετικά με το περιεχόμενο που οδηγεί περισσότερους χρήστες να κάνουν κλικ και να δουν το πλήρες άρθρο στην ιστοσελίδα σας. Το περιεχόμενο που πραγματικά είχε επιτυχία, φαίνεται να είναι περιεχόμενο πληροφοριακού χαρακτήρα.
Για παράδειγμα, μπορεί να έχετε μία ασφαλιστική εταιρία. Σχεδόν σε κανέναν δεν ενδιαφέρει να διαβάσει άρθρα σχετικά με την ίδια την επιχείρηση σας. Αρκετοί όμως θα ενδιαφερθούν να διαβάσουν ένα άρθρο σχετικά με τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας ή με τους κανόνες ασφάλειας που πρέπει να τηρεί ένα αυτοκίνητο για να είναι ασφαλές.
Είναι καλό λοιπόν όταν φτιάχνεται ένα άρθρο να προσέχετε να είναι σχετικό με το αντικείμενο της επιχείρησης σας, αλλά όχι κατασκευασμένο αποκλειστικά προς αυτή.
Σημείωση: Μην βάζετε keywords στο πεδίο για το όνομα καθώς επίσης και links προς άσχετες ιστοσελίδες με τη θεματολογία του άρθρου. Οι διαχειριστές του ifeed θα μαρκάρουν αυτόματα αυτά τα σχόλια ως spam!
0