Ακόμη και σήμερα υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις που οι webmasters και οι ιδιοκτήτες ιστοσελίδων παραλείπουν αυτό να κάνουν τα links τους φιλικά. Πρώτα απ’ όλα όμως ας δούμε τι εννοούμε φιλικά url ή αλλιώς FURLs (Friendly URLs).
Για παράδειγμα αρκετές ιστοσελίδες έχουν τα url με αυτή τη μορφή:
www.ifeed.gr/?p=13937
Με λίγα λόγια το /?p=13937 δεν έχει κανένα νόημα για τον άνθρωπο που το βλέπει.
Η καλύτερη λύση είναι να συμπεριλάβετε μία περιγραφή για το τι αφορά η συγκεκριμένη σελίδα. Για παράδειγμα:
www.ifeed.gr/pos-ta-filika-url-epireazoun-to-conversion-rate
Οφέλη για τις μηχανές αναζήτησης
Όπως πιθανότατα να ξέρετε, το url της σελίδας είναι και αυτό ένας μικρός παράγοντας κατάταξης. Επομένως αν το url είναι φιλικό, μπορούμε να έχουμε ένα επιπλέον πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών μας.
Αυτό δεν σημαίνει φυσικά ότι θα έπρεπε να το παρακάνουμε και να γεμίζουμε με keywords τα URLs.
Ένα ακόμη πλεονέκτημα είναι ότι και στο google φαίνεται το url και στα αποτελέσματα της Google, με λίγα λόγια αυτό μας βοηθά να έχουμε καλύτερο click through rate.
Οφέλη για τα Social Media
Το μεγαλύτερο όφελος έρχεται μέσα από τα social media, μιας και αρκετοί διαβάζουν πρώτα το url και μετά την περιγραφή. Εάν επομένως είναι φιλικό το url, μπορούμε να αυξήσουμε το CTR (click through rate) μιας και οι χρήστες θα γνωρίζουν για το τι πρόκειται το άρθρο και δεν θα το αγνοούν.
Προβλήματα
Αν και όλα τα μοντέρνα συστήματα διαχείρισης υποστηρίζουν αυτή την επιλογή, τα παλιότερα ή μη αναβαθμισμένα συστήματα αντιμετωπίζουν ακόμη αυτό το πρόβλημα, οπότε το κόστος αναβάθμισης μπορεί να είναι υψηλό. Παρόλα αυτά το να έχετε φιλικά URLs είναι μια πιο έξυπνη στρατηγική, η οποία θα σας βοηθήσει στο μέλλον.
Σημείωση: Μην βάζετε keywords στο πεδίο για το όνομα καθώς επίσης και links προς άσχετες ιστοσελίδες με τη θεματολογία του άρθρου. Οι διαχειριστές του ifeed θα μαρκάρουν αυτόματα αυτά τα σχόλια ως spam!
0