Το LinkedIn είναι άλλη μια ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης στην οποία εγγράφονται πολλοί επαγγελματίες και διάφορα στελέχη εταιρειών. Ουσιαστικά, αποτελεί ένα δίκτυο επαγγελματιών που πρέπει να είστε καταχωρημένοι για να επωφεληθείτε από το κύρος της ιστοσελίδας αλλά και την αύξηση των πελατών που μπορείτε να αποκομίσετε μέσα από αυτή. Είναι γνωστές οι τεχνικές SEO, με τις οποίες ένας επαγγελματίας του χώρου βοηθάει μια ιστοσελίδα να “σκαρφαλώσει” στην πρώτη σελίδα της Google, αλλά λίγοι ξέρουν ότι οι SEO τεχνικές χρησιμοποιούνται και σε άλλες μηχανές αναζήτησης και ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης.
Το Linkedin είναι ένας από τους τρόπους που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να προβάλλετε το επαγγελματικό σας προφίλ ή την επιχείρησή σας. Για να μπορέσετε να αρχίσετε την προώθηση σας στο LinkedIn, θα πρέπει να έχετε ένα ολοκληρωμένο προφίλ. Το LinkedIn χρησιμοποιεί ένα σύνολο αλγορίθμων για να δώσει προτεραιότητα σε ορισμένα προφίλ σε σχέση με άλλα, τα οποία ανήκουν σε επιχειρήσεις και άτομα που έχουν βελτιστοποιήσει του λογαριασμούς τους, αν όχι πλήρως, στο 90%. Εάν δεν είστε σίγουροι για το ποσοστό ολοκλήρωσης, το LinkedIn προσφέρει δεξιά ένα δείκτη που δείχνει το ποσοστό ολοκλήρωσης του προφίλ σας.
Καθώς συμπληρώνετε το προφίλ σας πρέπει να περιλαμβάνετε τις λέξεις–κλειδιά για τις οποίες θέλετε το όνομά σας να εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης του LinkedIn. Οι λέξεις-κλειδιά που στοχεύετε στο LinkedIn προφίλ σας δεν θα πρέπει να είναι ίδιου μήκους φράσεις όπως επιχειρείτε την βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης που στοχεύετε για την ιστοσελίδα σας. Αντί αυτού, οι λέξεις-κλειδιά στο προφίλ σας θα πρέπει να είναι εκείνες που ένας δυνητικός πελάτης ή εργοδότης θα μπορούσε, πιθανότατα, να αναζητήσει στο LinkedIn.
Για παράδειγμα, στην ιστοσελίδα σας, χρησιμοποιείτε την φράση-κλειδί “φορολογικές δηλώσεις και βιβλία Γ κατηγορίας”. Αν οι δυνητικοί πελάτες σας ενδιαφέρονται να κάνουν την δήλωσή τους ή να ενημερώσουν τα λογιστικά βιβλία τους θα σας βρουν αμέσως, εφ’ όσον έχετε συνδυάσει σωστά SEO τεχνικές, αλλά στο LinkedIn δεν ισχύει το ίδιο. Εμπλουτίστε το προφίλ σας με keywords όπως “Λογιστής” ή το αντικείμενο της εταιρία σας. Συγκεκριμένα, επικεντρωθείτε στον τρόπο που θα σας αναζητούσε κάποιος εργοδότης ή υποψήφιος πελάτης σας.
Προωθώντας μια επιτυχημένη προβολή στο LinkedIn θα πρέπει να συνεχίσετε την ανάπτυξη του προφίλ σας με την εγγραφή σας σε διάφορες ομάδες. Επιλέξτε ομάδες που έχουν σχέση με τον επαγγελματικό σας κλάδο, ώστε να μπορούν να σας βρουν πιο εύκολα οι άνθρωποι που αναζητούν επαγγελματίες του αντικειμένου σας. Είναι μια καλή επιλογή η συμμετοχή σας στις ομάδες LinkedIn, ειδικά στη περίπτωση που οι επαφές σας δεν έχουν αποδώσει τα αναμενόμενα.
Το SEO μέσω LinkedIn είναι άλλο ένα εργαλείο που μπορεί να χρησιμοποιήσει κάποιος επαγγελματίας για να διαφημίσει τις υπηρεσίες του. Στην περίπτωση που διαχειρίζεται ένας ειδικός τον λογαριασμό σας, το επίπεδο προώθησης λαμβάνει διαστάσεις υψηλού επιπέδου marketing. Το αποτέλεσμα που επιτυγχάνεται είναι μια επιχείρηση να απολαμβάνει όλα τα πλεονεκτήματα που έχει αντίστοιχα η ιστοσελίδα της και να αυξήσει τις επισκέψεις της σε πολύ υψηλά ποσοστά και παράλληλα τους πελάτες της.
Σημείωση: Μην βάζετε keywords στο πεδίο για το όνομα καθώς επίσης και links προς άσχετες ιστοσελίδες με τη θεματολογία του άρθρου. Οι διαχειριστές του ifeed θα μαρκάρουν αυτόματα αυτά τα σχόλια ως spam!
0