10 λόγοι υπέρ της προώθησης ιστοσελίδων
1. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι εκτελούν αναζητήσεις μέσω των διάφορων μηχανών όπως Google, Yahoo, Bing κλπ. Σχεδόν 250 εκατομμύρια αναζητήσεις πραγματοποιούνται ανά ημέρα στο Google και μόνο. Η έκθεση (brand visibility) και η προσέλκυση στοχευμένων πελατών είναι οι κύριοι λόγοι για τους οποίους οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν Search Engine Optimization ή SEO.
2. Οι ανταγωνιστές σας γίνονται σοφότεροι! Το ποσοστό των επιχειρήσεων που εφαρμόζουν SEO ανέρχεται σήμερα στο 39% του συνόλου των επιχειρήσεων, από 19% το 2007.
3. ROI (Return On Investment). Μια καμπάνια προώθησης ιστοσελίδας όταν σχεδιάζεται και εκτελείται σωστά, έχει μεγάλη απόδοση κερδών, εφόσον το σχέδιο για τη βελτιστοποίηση και προώθηση ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης αποτελεί μια μακροπρόθεσμη δέσμευση και όχι μια επίκαιρη διαδικασία. Αξίζει να σημειωθεί ότι η παρούσα μορφή internet makreting είναι πιο αποδοτική και έχει μεγαλύτερη απόδοση κερδών από ότι άλλες μορφές διαφήμισης / επένδυσης.
4. Οι οργανικές-φυσικές καταχωρήσεις στα αποτέλεσμα αναζήτησης λαμβάνουν το 85% του συνόλου των κλικ, σε αντίθεση με μόνο το 15% για το Pay Per Click (PPC) – καμπάνιες Google Adwords. Επιπλέον το 72,3% των χρηστών του Google και το 60,8% της Yahoo βρίσκουν τα φυσικά αποτελέσματα αναζήτησης να είναι η πιο σχετικά με τις αναζητήσεις τους.
5. Οι δαπάνες για online marketing θα ανεβαίνουν κατά μέσο όρο έως και 8,6% ετησίως μέχρι το 2011. Το 2007 δαπανήθηκαν $41 δισεκατομμύρια ενώ το 2011 θα δαπανηθούν $69 δισεκατομμύρια.
6. Το online marketing είναι ένας εικονικός πωλητής 24 ώρες την ημέρα, 365 μέρες το χρόνο.
7. Σήμερα το online marketing κατέχει το 7,6% του συνόλου των δαπανών διαφήμισης από τα μέσα ενημέρωσης, και το 2013 αναμένεται να ανέλθει στο 15,2%.
8. Τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης είναι “δωρεάν” κατά μία έννοια, δηλαδή δεν πληρώνετε για να συμπεριληφθείτε (ως διαφημίσεις) στα αποτελέσματα αναζήτησης για τις λέξεις-κλειδιά σας, όπως κάνετε με τη διαφήμιση μέσω πληρωμής ανά κλικ ( Google’s AdWords κτλ.). Σε αντίθεση με την προπληρωμένη αναζήτηση, τα πλεονεκτήματα του οργανικού search engine optimization – SEO διαρκούν για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα όταν η βελτιστοποίηση έχει ολοκληρωθεί, και τα clicks συνεχίζουν να έρχονται δωρεάν. Με τη διαφήμιση μέσω πληρωμής ανά κλικ (pay per click advertising), οι καταχωρήσεις σας στους διαφημιστικούς “χώρους” των μηχανών αναζήτησης καταργούνται τη στιγμή που θα σταματήσετε να πληρώνετε ή έχει καλυφθεί ο προϋπολογισμός σας.
9. Στοχευμένοι πελάτες – Αυξημένη προβολή του σήματος (brand visibility / awareness). Ο καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσει μια άμεση επαφή και συζήτηση με τον πελάτη δίνεται από το online marketing αφού, αποτελεί τη μόνη μορφή μάρκετινγκ που σας τοποθετεί μπροστά από στοχευμένους υποψήφιους πελάτες που ψάχνουν ακριβώς αυτό που προσφέρετε (οι υποψήφιοι πελάτες σας βρίσκουν μέσω των φράσεων κλειδιών που έχετε βελτιστοποιήσει την ιστοσελίδα σας). 8 στα 10 άτομα βρίσκουν online τις εταιρείες που αγοράζουν υπηρεσίες / προϊόντα.
10. Οι SEO υπηρεσίες δεν είναι πολύ ακριβές. Οι πιο πλήρεις εκστρατείες SEO (παράλληλη βελτιστοποίηση για πολλαπλές φράσεις-λέξεις κλειδιά) είναι ακριβές, αλλά σχετικά προσιτές σε σύγκριση με άλλες μορφές διαφήμισης, όπως: έντυπη διαφήμιση, broadcast advertising, κλπ. Οι υπηρεσίες SEO (όχι Pay Per Click – Google Adwords) είναι πιο αποδοτικές με υψηλότερη απόδοση κερδών (ROI – Return of Investment) από ό,τι άλλες μορφές διαφήμισης / επενδύσεων.
Πηγή στατιστικών / ερευνών: www.marketingsherpa.com
Σημείωση: Μην βάζετε keywords στο πεδίο για το όνομα καθώς επίσης και links προς άσχετες ιστοσελίδες με τη θεματολογία του άρθρου. Οι διαχειριστές του ifeed θα μαρκάρουν αυτόματα αυτά τα σχόλια ως spam!
0