Τα social media buttons είναι ένα αναπόσπαστο μέρος οποιουδήποτε blog ή ιστοσελίδας στην εποχή μας. Αρκετοί online marketers όμως γνωρίζουμε ότι ο παράγοντας ταχύτητας φόρτωσης μιας ιστοσελίδας έχει άμεση σχέση με το Conversion Rate και φυσικά το κέρδος. Από πλευράς seo από την άλλη, ακόμη και η ίδια η Google δίνει σημασία στον παράγοντα ταχύτητα φόρτωσης μιας ιστοσελίδας.
Παρόλα αυτά, όταν αρχίσετε να κάνετε έλεγχο για το τι είναι αυτό που κάνει την ιστοσελίδα σας να καθυστερεί, θα διαπιστώσετε πως είναι αυτά τα διάφορα τρίτα scripts που έχουν να κάνουν με social media engangement. Θα έπρεπε επομένως να τα ξεφορτωθούμε; Από πλευράς ταχύτητας και conversion optimization η απάντηση είναι ξεκάθαρα “ΝΑΙ”.
Επειδή όμως η κατάσταση έχει εξελιχθεί έτσι ώστε να είμαστε εξαρτημένοι από τα social media και να είναι μέρος της ιστοσελίδας μας, φαίνεται πως είναι δύσκολο να τα ξεφορτωθούμε. Πρόσφατα μεγάλες ιστοσελίδες όπως το smashing magazine αποφάσισε να ξηλώσει όλα τα social buttons. Το αποτέλεσμα ήταν να αυξηθεί η κίνηση από τα social media. Ο λόγος είναι επειδή οι χρήστες που τους ενδιέφερε πραγματικά ένα άρθρο το έβαζαν το timeline τους και έτσι το έβλεπαν περισσότεροι φίλοι τους.
Αυτό δίνει μεγαλύτερη τροφή για να σκεφτούμε αν πραγματικά χρειαζόμαστε social media buttons στην ιστοσελίδα μας. Μήπως αντί να κερδίζουμε επισκεψιμότητα να χάνουμε, μιας και ο χρόνος φόρτωσης μιας σελίδας γίνεται ολοένα και πιο σημαντικός παράγοντας;
Τι άλλο θα έπρεπε να προσέξουμε για να βελτιώσουμε την ταχύτητα της ιστοσελίδας μας
Εκτός από τα Social Buttons καλό θα ήταν να κάνουμε και έναν έλεγχο των διαφόρων scripts που τρέχει η ιστοσελίδα μας και να δούμε αν πραγματικά τα χρειαζόμαστε. Υπάρχουν στην κυριολεξία webmasters που πιστεύουν ότι όσο περισσότερα scripts έχουν πάνω στο site τους τόσο καλύτερο είναι. Παρόλα αυτά αντί να βελτιώνουν την εμπειρία χρήστη γίνονται βάρος και έχουν το ανάποδο αποτέλεσμα.
Σκεφτείτε πως θα αντιδρούσατε εσείς;
Πιστεύω ότι ο κόσμος γενικά θέλει πιο γρήγορες ιστοσελίδες και διάφορες μελέτες το έχουν αποδείξει, αλλά οι περισσότεροι webmasters δεν καταλαβαίνουν την ανάγκη μιας γρήγορης ιστοσελίδας. Το τελικό ερώτημα που θα έπρεπε να κάνετε είναι αν θέλετε να είστε δημοφιλής ή επικερδής και η απόφαση για το τι θα κάνετε ανήκει σε εσάς.
Σημείωση: Μην βάζετε keywords στο πεδίο για το όνομα καθώς επίσης και links προς άσχετες ιστοσελίδες με τη θεματολογία του άρθρου. Οι διαχειριστές του ifeed θα μαρκάρουν αυτόματα αυτά τα σχόλια ως spam!
0