Το email marketing είναι από τα πιο σημαντικά στοιχεία της internet marketing καμπάνιας μας. Αφού λοιπόν είναι ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία, θα έπρεπε να δώσουμε μεγάλη προσοχή και να φτιάξουμε όμορφα email templates, ώστε να προσεγγίσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο.
Το περίεργο λοιπόν είναι για ποιο λόγο δεν αφιερώνει ο κόσμος του internet marketing περισσότερο χρόνο για να φτιάξει καλύτερα emails για την καμπάνια του; Παρακάτω θα εξηγήσουμε αυτούς τους λόγους, κάποιους από τους οποίους έμαθα όταν εργαζόμουν στην ομάδα της oDesk και έφτιαξα τα περισσότερα από τα newsletters που λαμβάνετε σήμερα, όσοι εργάζεστε εκεί.
Τα html emails, είναι χωρίς αμφιβολία πολύ πιο όμορφα και ελκυστικά στο μάτι. Δυστυχώς όμως έχουν ένα βασικό μειονέκτημα. Η html κατασκευάστηκε για να εμφανίζει ιστοτόπους και όχι emails. Οι κανόνες με τους οποίους κατασκευάζεται ένα email template είναι εντελώς διαφορετικό και το χειρότερο είναι πως ο κάθε μα κάθε email client, έχει τους δικούς του κανόνες. Έτσι λοιπόν είναι σχεδόν αδύνατο ένα html template να εμφανίζεται το ίδιο σε όλους τους λήπτες μας.
Μέσα σε όλα αυτά έρχεται να προστεθεί και το γεγονός ότι ελάχιστοι email clients θα σας παρουσιάσουν απομακρυσμένο περιεχόμενο (όπως εικόνες), με αποτέλεσμα αν έχετε κάποια εικόνα στο email, να μην εμφανίζεται καθόλου. Έτσι αν έχετε ένα σημαντικό στοιχείο (όπως ένα call to action button), να μην εμφανίζεται καν και έτσι να χάνεται εν δυνάμει πελάτες.
Μέσα σε όλα τα άλλα, έρχονται και τα κινητά, τα οποία είναι ακόμη πιο περιορισμένα και υποστηρίζουν συνήθως μόνο κείμενο. Έτσι λοιπόν όταν στείλετε ένα email και κάποιος χρήστης το δει από το κινητό του ή το tablet, πιθανότατα να μη δει το html format καθόλου ή να το δει “σπασμένο”.
Μέσα από αυτό το άρθρο δεν θέλω να αποθαρρύνω άτομα από το να στέλνουν όμορφα html newsletters. Παρόλα αυτά πρέπει να δοκιμάσετε τι δουλεύει σε διάφορες πλατφόρμες και να περιοριστείτε σε κείμενο όσο το δυνατόν περισσότερο.
Σημείωση: Μην βάζετε keywords στο πεδίο για το όνομα καθώς επίσης και links προς άσχετες ιστοσελίδες με τη θεματολογία του άρθρου. Οι διαχειριστές του ifeed θα μαρκάρουν αυτόματα αυτά τα σχόλια ως spam!
0