Συνοπτικός Οδηγός SEO

Το άρθρο δημοσιεύτηκε από τον Αλέξανδρος Ίτσιος

Ονομάζομαι Αλέξανδρος Ίτσιος και είμαι ο ιδρυτής της κοινότητας του ifeed. Eίμαι Co-founder της EnterLogic που ειδικεύεται κυρίως στο Internet Marketing. Σκοπός μου είναι να δείξω στον αρχάριο internet marketer, καθώς επίσης και τον επιχειρηματία που μόλις μπήκε στον χώρο του internet, πως να φτιάξει μια επικερδή διαδικτυακή επιχείρηση. Σε περίπτωση που θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μου, μπορείτε να με βρείτε στο Facebook, Twitter και Google Plus.


Το πρώτο βήμα για μια πετυχημένη καμπάνια seo, είναι να σκεφτείτε ποιες λέξεις χαρακτηρίζουν τον ανταγωνισμό σας και θεωρείτε ότι αντιπροσωπεύουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Για να δείτε πόσες είναι οι μηνιαίες αναζητήσεις κάθε μήνα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Keyword Tool της Google. Αφού εισάγετε μία μία τις λέξεις ή φράσεις κλειδιά που σκέφτεστε, πραγματοποιήστε αναζήτηση. Έπειτα επιλέξτε από τα αριστερά, την επιλογή για Ακριβή αναζήτηση.

Έπειτα μεταβείτε σε κάποια εταιρία καταχώρησης domain και βρείτε ένα όνομα που να χαρακτηρίζει το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Εάν είναι εφικτό, φροντίστε το Domain να περιέχει λέξεις ή φράσεις κλειδιά σχετικές με το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

Βάλτε στον τίτλο της ιστοσελίδα σας τη σχετική λέξη ή φράση κλειδί, καθώς επίσης και στο meta description. Καλό θα ήταν η κάθε σελίδα να έχει μοναδικό τίτλο και περιγραφή. Έτσι θα διευκολύνετε τόσο τους χρήστες σας, όσο και τις μηχανές αναζήτησης.

Η κάθε σελίδα καλό θα ήταν να έχει επικεφαλίδα (h1) και υποκεφαλίδα (h2). Εάν είναι εφικτό προσπαθείστε να βάλετε λέξεις κλειδιά στην αρχή του κειμένου, καθώς επίσης και όπου αλλού είναι εφικτό.

Μην ξεχνάτε να βάζετε alt attributes στις εικόνες της ιστοσελίδας σας.

Δημιουργείστε ένα Google Webmasters Account και υποβάλλετε την ιστοσελίδα σας.

Δημιουργείστε έναν xml ιστοχάρτη και υποβάλετε τον στα webmaster tools.

 


Σημείωση: Μην βάζετε keywords στο πεδίο για το όνομα καθώς επίσης και links προς άσχετες ιστοσελίδες με τη θεματολογία του άρθρου. Οι διαχειριστές του ifeed θα μαρκάρουν αυτόματα αυτά τα σχόλια ως spam!

8 Σχόλια στο Άρθρο “Συνοπτικός Οδηγός SEO


  1. greekcode on said:

    Η κάθε σελίδα καλό θα ήταν να έχει επικεφαλίδα (h1) και υποκεφαλίδα (h2).

    δλδ αν πχ μιλαμε για ενα ετοιμο CMS πχ τα κλασσικα joomla, wordpress οταν λεμε επικεφαλιδα εννοουμε το title του article ?

    Ή το κειμενο μεσα στο article να εχει επικεφαλιδα?

    σορρυ απλα μπερδευτηκα λιγο ως τωρα πιστευα πως μιλουσαμε για τον τιτλο

    thnx

  2. greek code καλησπέρα. Όταν εννοώ επικεφαλίδα εννοώ h1 και υποκεφαλίδα, εννοώ h2.
    Τα Title tags είναι διαφορετικό πράγματα και εμφανίζονται μέσα στο head της ιστοσελίδας.

    Παράδειγμα:
    Τίτλος Σελίδας (title tag) Συνοπτικός Οδηγός Seo.
    Επικεφαλίδα σελίδας (h1) συνοπτικός οδηγός seo.
    υποκεφαλίδα σελίδας (h2) Δείτε τον παρακάτω συνοπτικό οδηγό seo.

  3. greekcode on said:

    καλημερα

    και sorry που ρωταω παλι…αλλα απο οσο βλεπω εσυ στο κειμενο δεν χρησιμοποιεις καθολου to h1 tag…εκτος αν κανω κατι λαθος εγω …

    δλδ ο τιτλος της σελιδας ειναι μεσα σε h2 και απο εκει κ περα το κειμενο χωρις κανενα tag. Ετσι τουλαχιστον το βλεπω εγω 😛

    ευχαριστω πολυ!

  4. Αν αναφέρεσαι στο ifeed, όχι δεν κάνεις λάθος. Αυτό γίνεται καθότι τα περισσότερα cms, πχ joomla και wordpress, έχουν φτιαχτεί με την εξής λογική:
    h1 θα βάζουμε στο site title.
    h2 θα βάζουμε στον τίτλο του κειμένου.
    h3 θα βάζουμε στον τίτλο του sidebar.
    Έχουν φτιαχτεί δηλαδή με την παραπάνω ιεραρχία.
    Την παραπάνω δημοσίευση την έγραψα, χωρίς να έχω στο μυαλό μου αν απευθύνομαι σε custom συστήματα ή σε έτοιμα, αλλά τι είναι ιδανικό από πλευράς seo. Για αυτό βλέπεις να γίνεται κάτι τέτοιο και στο ifeed, αφού το cms που χρησιμοποιούμε είναι wordpress. Επίσης, τα h1 και h2 tags, είναι απλά ένας από τους αμέτρητους παράγοντες κατάταξης και δεν μετράνε όσο στο παρελθόν.
    Για να σου δώσω ένα οπτικό παράδειγμα, η παρακάτω σελίδα, χωρίς καθόλου backlinks, εμφανίζεται 2η για τον όρο εταιρείες ανάπτυξης ιστοσελίδων, μόνο και μόνο από το onpage seo.

  5. greekcode on said:

    ευχαριστω κ παλι

    οντως για την εταιρια εχεις δικιο αν κ δε “φαινεται” να εχει κανει τπτ το τρομερο στην σελιδα της…κ χωρις καθολου backlinks ε? ειναι μυστηριο 😛

    καλημερα
    greekcode

  6. Η παραπάνω μέθοδος, ξέρω ότι αποδίδει στα περισσότερα long keywords (ιδιαίτερα από 3 και πάνω). Η συγκεκριμένη σελίδα είναι δική μου παρεμπιπτόντως. 😀

  7. greekcode on said:

    great job 😉

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Αποκτήστε τα Παρακάτω Δύο
ΔΩΡΕΑΝ Ebook

seo ebook

Τα συγκεκριμένα ebook θα σας αποκαλύψουν κάποια από τα μεγαλύτερα μυστικά για να αυξήσετε τις θέσεις σας στο Google, καθώς επίσης και τα έσοδα σας μέσω internet!!!

  • Ανεβείτε Εύκολα Στο Google
  • Αποκτήστε Υψηλή Επισκεψιμότητα
  • Κερδίστε Περισσότερα Χρήματα

Εγγραφείτε στο Εβδομαδιαίο NEWSLETTER

&

Αποκτήστε ΔΩΡΕΑΝ το SEO Ebook
"Αποτελεσματικό Link Building" & το Ebook "Χρήματα Μέσω Internet".