To 2011 βρίσκει το Facebook να κυριαρχεί στις περισσότερες χώρες του κόσμου, τη στιγμή που τα άλλα social networks συρρικνώνονται, ή και σταματούν τη λειτουργία τους.
Πριν από λίγα χρόνια, το Facebook ήταν ένα ακόμη site κοινωνικής δικτύωσης, δίπλα στο MySpace, το Hi5 και άλλα παρόμοια. με την πάροδο του χρόνου όμως εξελίχθηκε σε “τσουνάμι” που συμπαρέσυρε όλα τα υπόλοιπα ανταγωνιστικά sites και είναι σε θέση πλέον να απειλεί και την κυριαρχία παραδοσιακών μέσων πρόσβασης και αναζήτησης, όπως το Google. Επίσης, ακόμη και στον επιχειρηματικό τομέα και τα κανάλια προβολής και διαφήμισης, παρατηρείται έντονη η τάση να προτάσσεται η σελίδα στο Facebook, παρά η διεύθυνση του site της επιχείρησης.
Το τοπίο ποικιλότητας και πλουραλισμού που χαρακτήριζε το Internet πριν από 2-3 χρόνια, άλλαξε δραματικά και μεταβάλλεται σε ένα μωσαϊκό που αποτελείται από πολύ λιγότερους “παίκτες”. Την τάση αυτή απεικονίζει με καθαρό τρόπο ο χάρτης των κοινωνικών δικτύων που καταρτίζει ανά τακτά χρονικά διαστήματα ο Vincenzo Cosenza. Σε αυτόν, όπως μπορείτε να δείτε, το 2009, που και πάλι το Facebook έδειχνε καθαρά ότι επρόκειτο για το μεγαλύτερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης στο Internet, υπήρχαν πολλά ανταγωνιστικά sites, τα οποία προτιμούνταν σε χώρες όπως η Βραζιλία, η Ινδία, η Κίνα και η Ρωσία.
Δύο χρόνια μετά, το Facebook έχει εξαπλωθεί σε τρομερό βαθμό, προσπερνώντας όλα τα άλλα social networks, και οδηγώντας σε αφάνεια, πάνω από τα μισά “μεγάλα” sites του χώρου. Το μοτίβο που τείνει να επικρατήσει, θέλει το Facebook να αποτελεί το αδιαφιλονίκητο πρώτο social network, το οποίο συνσυάζεται με το Twitter, αλλά και το LinkedIn, το οποίο βρίσκει τη θέση του για δικτύωση επαγγελματιών. Σε κάποιες χώρες, όπως στη Ρωσία, υπάρχουν “τοπικά” social networks, όπως το Odnoklassniki και το VKontakte, τα οποία “αντιστέκονται” ακόμη, σθεναρά, όμως το Facebook αυξάνει τη δημοτικότητά του και εκεί, ενώ επικρατεί ακόμη και σε χώρες όπως η Συρία, η Ιορδανία κ.ά., στις οποίες επικρατεί καθεστώς ελέγχου και λογοκρισίας στο Internet.
Τη μεγαλύτερη εξάπλωση παρουσιάζει το Facebook στην Ευρωπαϊκή ήπειρο, όπου βρίσκονται πάνω από 250 εκατομμύρια χρήστες, επί συνόλου 700 εκατομμυρίων παγκοσμίως.
Πηγή: TechCrunch
Σημείωση: Μην βάζετε keywords στο πεδίο για το όνομα καθώς επίσης και links προς άσχετες ιστοσελίδες με τη θεματολογία του άρθρου. Οι διαχειριστές του ifeed θα μαρκάρουν αυτόματα αυτά τα σχόλια ως spam!
“Επίσης, ακόμη και στον επιχειρηματικό τομέα και τα κανάλια προβολής και διαφήμισης, παρατηρείται έντονη η τάση να προτάσσεται η σελίδα στο Facebook, παρά η διεύθυνση του site της επιχείρησης.”
Για αυτό και μια ωραία μέρα σου bannaroun τον λογαριασμό ή αλλάζουν τους κανονισμούς και σε δένουν κανονικά και έχεις χάσει εντελώς το μοναδικό μέσον διαδικτυακής διαφήμισης. Το θέμα είναι να τα κάνεις όλα αυτά για να μεταφέρεις traffic στο site σου. Όχι να μεταφέρεις traffic στο facebook. Δεν έχει νόημα και είναι επικίνδυνο. Είχα γράψει και σχετικό άρθρο για ποιο λόγο δεν θα έπρεπε να παραμελούμε τη σελίδα μας για τις facebook pages.