Εάν δεν έχετε σκεφτεί να χρησιμοποιήσετε βίντεο στην newsletter καμπάνια σας, τότε ίσως θα ήταν καλύτερο να το ξανασκεφτείτε, αφού πρόσφατη έρευνα από την Experian δείχνει πως τα emails που έχουν στον τίτλο (θέμα) τους τη λέξη βίντεο, έχουν 7% – 13% μεγαλύτερο Click Through Rate! Η ίδια έρευνα επίσης αποκάλυψε πως τα βίντεο στο email έχουν 21% μεγαλύτερο ποσοστό μετατροπής (conversion rate) και 24% μεγαλύτερο ποσοστό παραγγελιών σε σύγκριση με την προβολή στατικής εικόνας, η οποία οδηγεί στο video.
Τροφή για σκέψη:
- Αν και το βίντεο στα emails φαίνεται πως είναι καλύτερη μέθοδος προώθησης, ίσως να μη δουλεύει τόσο καλά για επιχειρήσεις και επαγγελματίες. Σκεφτείτε για παράδειγμα να εργάζεται κάποιος σε γραφείο και να ανοίξει ένα email που χρειάζεται να δει και να ακούσει το βίντεο. Είναι λίγο δύσκολο να γίνει στον εργασιακό χώρο.
- Το βίντεο χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να γίνει και φυσικά πρέπει να είναι σωστά στημένο για να φέρει περισσότερο κόσμο, ειδάλλως θα έχει χειρότερα αποτελέσματα.
- Είναι δύσκολο να χρησιμοποιηθεί από άτομα που έχουν κινητά τηλέφωνα, μιας και θα πρέπει να έχουν 3g ή wifi κάπου κοντά για να κατεβάσουν ή να δουν το βίντεο.
Σημείωση: Μην βάζετε keywords στο πεδίο για το όνομα καθώς επίσης και links προς άσχετες ιστοσελίδες με τη θεματολογία του άρθρου. Οι διαχειριστές του ifeed θα μαρκάρουν αυτόματα αυτά τα σχόλια ως spam!
Pingback: 7 συμβουλές για Κοινωνικά Μέσα σε Διοικητικά Στελέχη