Ίσως να έχετε παρατηρήσει πως όταν κάνουμε linkbuilding προς την ιστοσελίδα μας, δεν έχουν όλα τα links την ίδια αξία. Σε απάντηση η Google εισήγαγε μερικά χρόνια πριν τα nofollow και dofollow attributes ώστε να καθορίσουμε πότε δίνουμε μια θετική και πότε μια ουδέτερη ψήφο σε ένα site. Για παράδειγμα, αρκετοί ήταν αυτοί που έβαζαν και βάζουν links όπου μπορούν προκειμένου να ευνοηθούν στα serps. Κάποια παραδείγματα είναι τα bookmarking sites, τα blogs με τα blog comments κλπ. Έτσι λοιπόν η Google αποφάσισε να εισάγει την παραπάνω παράμετρο ώστε να μειώσει τη σημαντικότητα των links που είναι nofollow. Παρόλα αυτά, τα links είτε είναι nofollow είτε dofollow, μπορούν να αυξήσουν τα οργανικά μας αποτελέσματα όπως έχουμε δει και στο παρελθόν σε αμέτρητα case studies.
Που θα έπρεπε να στοχεύουμε επομένως; Dofollow Links ή Nofollow;
Όπως όλοι γνωρίζουμε στο SEO η αποτελεσματικότητα είναι που μετράει. Όπου μας δίνεται η δυνατότητα λοιπόν θα έπρεπε να κάνουν linkbuilding με dofollow links μιας και είναι πιο αποτελεσματικά.
Σημείωση: Μην βάζετε keywords στο πεδίο για το όνομα καθώς επίσης και links προς άσχετες ιστοσελίδες με τη θεματολογία του άρθρου. Οι διαχειριστές του ifeed θα μαρκάρουν αυτόματα αυτά τα σχόλια ως spam!
Πολύ σωστά Αλέξανδρε. Να σημειώσω μόνο εδώ ότι φαίνεται κάπως αφύσικο σε μια μηχανή αναζήτησης να έχουμε μόνο do-follow backlinks οπότε καλό είναι να έχουμε και ένα μικρό ποσοστό από no-follow.
Σε γενικές γραμμές ακόμη και να θέλεις να υπάρχουν μόνο dofollow links, είναι σχεδόν αδύνατο. Θέλω να πω πως τα nofollow links έρχονται συνήθως φυσικά και χωρίς προσπάθεια. Όταν μπαίνουμε στη διαδικασία να κάνουμε link building, καλό θα ήταν να προσπαθούμε για dofollow.